Grete71

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D] For sånn ca 1 uke siden, 1 uke etter UL'en. Så ferien i Danmark ble liksom litt "amputert" pga disse blødningene. Var såååå spennende hver gang vi hadde vært ute på noe og gått et stykke, for da var det som regel litt ekstra i truseinnlegget. Men så stoppet det plutselig.

Mannen var KJEMPEFORNØYD for han hadde jo ikke fått noe på ukesvis..... [8D][8D][8D]

Så nå er det bare truseinnlegg pga utflod.[:'(]

Litt småuggen, ømme pupper og føler magen vokser litt. Ikke noe behagelig når Vetle setter en albu eller kne i magen... [&:]

Ellers kan jeg jammen ikke klage, nei!!!!

Du da? Alt bra?

Så flott å høre.. Nå ble jeg glad [:D] Joda, kvalmen sitter godt i enda den.. I går kastet jeg opp tre ganger på morningen.. Gubben måtte komme hjem og ta sebastian til bhg.. Jeg klarte det bare ikke.. Ellers er jeg veldig trøtt og puppene min kan du glemme å ta på [8D][:-] Er 11 uker i dag så er bare en uke igjen til det er over med masse bekymringer.. Sebastian klapper meg på magen. gir den et kyss og sier babyen [:)] Og vi har ikke fortalt han om det [8D]

Åååååh skal bli så deilig å tippe de 12 ukene.... Men har jo ingen garanti likevel, men LITT mer kommer jeg nok til å slappe av... [:)]

Vetle har visst også lyst at jeg skal ha bebis i magen. Er visst en mamma i barnehagen som har det. Og han spurte om ikke jeg også kunne få det... [;)] Kanskje det er på tide å fortelle ham det, hvorfor mor er så trøtt og hviler litt på kvelden, og hvorfor det er vondt når han er uforsiktig med magen min... [:)]

Jammen godt vi har noen symptomer!!!! [8D] Hvordan er du denne gang i forhold til forrige gang da?

Sist fikk jeg kun bekkenløsning.. Var ikke kvalm i det hele tatt.. Var trøtt da, men det gikk over etterhvert.. Så tror det blir en jente denne gangen [8D] Har begynt å merke litt til bekkenet allerede og det bekymrer meg.. Men fikk det i uke tolv sist så... Du da?

Akkurat likt som forrige gang, så langt. Mistenkte graviditet en god stund før IKM - da stakk det rundt livmora når jeg bøyde eller vrei meg... Ikke noe særlig kvalm, egentlig, og lystene (eller mangel på dem) er helt like. Så får jeg et like perfekt svangerskap som forrige gang, jubler jeg!!!!! [:D][:D] 

Mistenker en gutt i magen her... [:)]

Skal bli spennende etter den ordinære ul da [:)]

VIL HA TACO [:D][:D][:D]

Nå sendte jeg melding til mannen om han ville ha taco eller pita-ting.... [8D] Pita-ting vil som regel si taco-mat i pitabrød i stedet for taco-skjell... [8D] Så det var ikke rare valget han fikk!

ORIGINAL: Grete71

Nå sendte jeg melding til mannen om han ville ha taco eller pita-ting.... [8D] Pita-ting vil som regel si taco-mat i pitabrød i stedet for taco-skjell... [8D] Så det var ikke rare valget han fikk!
Hehe.. Er jo ikke forskjell bortsett fra pita til lompe/skjell [8D][:D] 
Åhhhhh, jeg skal på middag til Grete i dag  [:D][:D][:D]

Da blir det taco! [8D][:D][:D][:D]

Men du, drit i mannen, du!!! Ikke det at jeg ikke vil ha deg på besøk, altså... [8D] Men så lenge DU lager maten, så får han spise det han får!!!!! Slik er det bare!!!!! [:D]

Back
Topp