Grete71

Sara73

Gift med forumet
Blir du helt borte fra forumet nå som du snart starter på permisjonen? Siden du bare er på nett på jobb? Håper ikke det![:)]

Det håper ikke jeg heller..[8|]

Jippi, en tråd til meg!!!!!!! [:D] [:D] [:D] [:D] [:D] bestilte internett fra Tele2 idag, klart til bruk 11.01.06!!!!!!!!!!! Det får da være måte på.... De må åpne linjen på ny, siden vi ikke har hatt hustelefon på lenge. Må nok presse litt på Tele2, og få dem til å kjappe seg litt. Men det har visst med min 14 dagers angrefrist å gjøre. Ærk!!!!! Men skal nok få til noe... [:D]
Kan jo lure meg inn på jobb på kveldstid...... [8D] nei uff, det blir jo helt tragisk om jeg ikke skal få følge med her inne til etter at Vetle har kommet!!!!! Jeg må kanskje dra med meg hele datamaskinen (som vi låner) hjem til mor!!!

Men når jeg tenker meg om, så er det kanskje internett allerede på maskinen.... Det er bror til samboeren sin, og svære greier. Og han hadde jo internett på den. Og hvis jeg nå får åpnet linja, funker det kanskje likevel, jo!!!! [:D]

Nei og nei da må ikke forsvinne fra oss [:o]
Har du fått deg sladrevenn da???
Må få vite hvordan det går [;)] Når starter du permisjonen??? Jeg har termin 9 så jeg begynner 19 desember.så du brgynner vel den 15 da???
Skal det bli godt??? [:D]

Siste dagen på arbeid i morgen..... [:D] Juhuuuu!!!!! [:D] kjenner det skal bli deilig, ja.... [:)]
Huff, må få gang på den internett'en hjemme... Kan ikke ha det slik...!!! [&:] Nei, jeg har ikke "meldt meg på" sladrevennen. Tenkte det ble litt vanskelig uten internett, men jeg har en tendens til å få løst problemene uansett!!! Har jo internett/wap på mobilen... [;)] hvem skal jeg da spørre når det er noe jeg lurer på? [:D]

Sladrevenn burde jo iallfall du fått deg siden du ikke har internett på en stund. [;)]
Da får du mobil nr av noen som du sender meldig til når du har fått så legger de inn her hvordan det gikk [:D]
Vi blir forvetne når vi henger sammen vær dag [;)]

Det var godt å høre! Selv om det er kjipt og gå og vente unødig! Men jeg sier som Linni, du må få deg en sladrevenn ( se på diskusjonsforum). Vi blir jo så nysgjerrige på hvordan det går med alle. Liten vits at jeg sladrer for deg, siden vi har termin så nært.

Jeg er i knallharde forhandlinger med Tele2.... [:D] jeg gir meg ikke så lett! Bare de får åpnet linjen, som ikke burde ta så lang tid, så kan jeg registrere meg på free2connect og tele2turbo - som er gratis ut året. Dette kan jeg ha til jeg får ADSL i januar. Da løser det seg nok likevel!!!!!! [:D]

Det er godt må ikke forlate oss helt [;)]

Så bra at du blir [:D]

Du får fortelle Tele2 at det er minst 100 gravide damer som blir veldig sinte (på tele2) og stressa om ikke du ikke kommer deg på nett[;)]
- de vil vel ikke ha en drøss med prematurfødsler på samvittigheten, tenker jeg ;)

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Så bra at du blir [:D]

Du får fortelle Tele2 at det er minst 100 gravide damer som blir veldig sinte (på tele2) og stressa om ikke du ikke kommer deg på nett[;)]
- de vil vel ikke ha en drøss med prematurfødsler på samvittigheten, tenker jeg ;)

Ha ha ha den var fine [:D]

Hehehehehehehe..... Den var bra! [:D] tror nok jeg får gang på det, ja... Pleier å få det som jeg vil,jeg... [:D] [:D] [:D] [:D]

bra [:D]
for vi liker deg her! [:D]

Åååååååå så herlig! Nå fikk jeg tårer i øynene.... [:)] herlig du er da!!!! [:)] snufs ble nesten litt sentimental jo..... Tusen hjertelig takk!

bare sunt å gråte litt[;)]

Er godt å ha noen som deg her, som kommer med så gode oppmuntringer[:D]

Ååååååååååå du er nå ikke så aller verst du heller!!!! [:D] [:D] [:D] [:D] [;)]

Har hele kranglinga forsvunnet, eller? Er så mye kjekkere her inne nå!!!!

ikke sett noe krangling jeg..
derfor er jeg tilbake også[;)]

forresten her på Januarklubben har jeg ikke sett NOE til krangling i det heletatt[;)]

Nei vi har vært nokså rolige og beherska i januarklubben! Rolige sindige husmødre tjihi.... [:)] nei, virker som om det har roet seg på hele forumet. Det er bra!

Back
Topp