grete roede kurs

shiby

Forumet er livet
noen av dere som har erfaring med grete roede kurs??

jeg skal på ett kurs i januar..

vil gjerne høre noen erfaringe.. positive og negative erfaringer [;)]

Nei, det har jeg aldri vært på.

Men intressert å høre om det [:)]

ORIGINAL: Beijbi

Nei, det har jeg aldri vært på.

Men intressert å høre om det [:)]

sign!! [:)]

Sorry har ingen erfaringer, men ville bare si at det hørtes bra ut, Shiby!! [:)] Virker litt mer som sånn kostholds-endring-sopplegg i stedet for slanking (som er så kjedelig!!!)

[:)]Lykke til Shiby og dere andre som skal på kurs!  

ORIGINAL: VicciogNikki!

jeg har ikke gått på kurs med dette men leste boken og prøvde å følge det!
var helt ok når jeg kom inn i det. holdt ikke på lenge da..
med tiden så brukte jeg det noe,men ikke slavisk-men lærte mye av å lese deb boken. da lærer du mer på kurs.

jeg leste også boken til torkild andersen om lite karbohydrater i kosten. tok av 15 kg 3 mnd,da holdt jeg ikke denne kuren heller slavisk. la ikke på meg igjen når jeg begynte å spise brød og div..

lykke til på kurs

jeg prøvde også denne kuren for en liten stund siden.. tok RASKT av meg 10kg.. så reiste vi på ferie til hellas 1 uke.. da var jeg ikke like nøye.. spiste usunt, men ikke overdrevent usunt eller mye dritt mat, men da jeg kom hjem hadde jeg lagt på meg alle kiloene jeg hadde tatt av før vi reiste [:'(][:'(]
(jeg har en kropp som tar til seg kg bare av å SE på usunn mat [8|][8D].. så tror ikke dette var rette kuren for meg)

men bra den funka for deg snuppa[:)]

ikke vært borti det.

Jepp har gått på grete  kurs ja. Gikk kjempefint det men mye pes med veiing av mat og telle kalorier[&:]

Nå har jeg akkurat gått på libra, gått ned 12 kg og kjempe lettvint!!!   Ingen veiing av mat, alt er sånn ca!!!  Kurset går ut på å spise fiber før hvert måltid og 5 måltider pr dag og myyyyyyyye vann. SUPERKURS

Back
Topp