grete roede eller andre "dietter"

JEG har ikke, men har et søskenbarn som gikk på kurset for et år siden. Hun var veldig flink å følge opp, men trena ikke noe særlig utenom. Hun gikk vel ned nærmere 15 kg! ca fra 77 til 62![:)] Hun var flink å holde det en stund, men så gikk hun opp igjen litt etterhver som ting begynte å skeie ut med snop osv. Men søstra hennes igjen beholdt vekta lenge etter kurset, selv om hun spiste mye usunt!

Mamma holdt på en stund og gikk ned mye.. Hun har gått opp litt igjen men det er fordi hun ikke klarer å følge opp spisingen i forhold til jobbsituasjonen hun har nå..

Grete Roede er fantastisk!! På det kurset lærte jeg kjempemye og alt som ble sagt ga mening, lett var det også å "holde" det..

Jeg gikk på Ingers fibermat, og gikk ned 10 kg på 7 uker! Kjempe fornøyd!! Enkelt å følge og god vanlig mat! å klarte å holde det! Helt til jeg ble gravid da.. hehe

Må vel hiv mæ på ett kurs igjen no etter svangerskapet! dem 10 kiloan kom tbake da gitt.[:D][:D]

skal starte på grete roede kurs 27/10

Jeg gikk ned 7kg på 8 uker med Grete Roede[:)]
Anbefales!

ORIGINAL: strøkenfrøken

noen som har positiv erfaring med slikt? eller holder på med kurs ol?

Jeg gikk på Libra kurs og gikk ned 10.8 kg og har ikke gått opp igjen, har faktisk gått ned 5 kg etter jeg sluttet.

Back
Topp