Gressklipper

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Aldri eid egen gressklipper før men må nesten få kjøpt en før vi flytter I midten av juni.

Vet vi ikke skal ha elektrisk med ledning og vil helst slippe de som går på bensin, ser at det finns elektriske som har batteri som også har oppsamler og det virker jo ganske kjekt, men så har vi også egentlig lyst på robotgressklipper, men de av dere som har det hvordan er det om barna løper inn og ut hele tiden?

Vil helst unngå å få gress overalt inne hele tiden, de kommer til å måtte gå inn enten inngangsdøren eller balkongdøra, og balkongen er ganske stor så kan vel hende en del havner på teppe der:rolleyes:

Om korona situasjonen blir bedre kan det hende vi blir borte mesteparten av sommeren så da kan jo robotgressklipper være kjekt igjen men så usikker.

Vi har elektrisk med ledning og den har fungert bra i to år nå. Mannen er allergisk og jeg er litt lei av å være eneste som klipper gresset så kjøpte oss robotgressklipper på Black Friday. Sånn som sommeren var i fjor burde vi egentlig klippet gresset to ganger i uken. Det skjedde ikke :bag: Har håp om bedre gressplen med roboten.

Vi har elektrisk med ledning og den har fungert bra i to år nå. Mannen er allergisk og jeg er litt lei av å være eneste som klipper gresset så kjøpte oss robotgressklipper på Black Friday. Sånn som sommeren var i fjor burde vi egentlig klippet gresset to ganger i uken. Det skjedde ikke :bag: Har håp om bedre gressplen med roboten.
Har brukt elektrisk med ledning mange ganger før og alltid irritert meg over den irriterende ledningen. :angelic:
Men antar dere går testet roboten før midten av juni så si gjerne ifra hvordan det oppleves med den.
Vet at det uansett i år kommer til å bli mannen som får klippe om vi går for en med batteri :p

Ledning dr bare irriterende , vi hadde det før. Nå har vi bioklipper , veldig fornøyd

Vær forsiktig med pinnsvin da... hvis det blir robot :oops:
Mener å huske at det ikke er busker der vi har kjøpt nær plenen vår ihvertfall så kommer eventuelt til å sette en timer midt på dagen er det vel de ikke pleier å gå på plenen. Men det kommer vi selvsagt til å tenke på. Vet det finns pinnsvin ca 1 km fra der huset er så forventer at det kan finnes i området der også

Ledning dr bare irriterende , vi hadde det før. Nå har vi bioklipper , veldig fornøyd
Og dere føler ikke at dere får gress inn i huset?
Er det som er min største frykt med eventuelt robotgressklipper, vet ikke om Blenda (robotstøvsugeren vår) vil like å ta opp gress hele tiden :hilarious:

Og dere føler ikke at dere får gress inn i huset?
Er det som er min største frykt med eventuelt robotgressklipper, vet ikke om Blenda (robotstøvsugeren vår) vil like å ta opp gress hele tiden :hilarious:
Det får bli Frodo (robotstøvsugeren vår) sitt problem :p

Det får bli Frodo (robotstøvsugeren vår) sitt problem :p
Haha, vår stakkars Blenda har allerede jobb nok med alle smuler og hår hun må få opp nå, samt alt det ungene finner i skapet til enhver tid på kjøkkenet, gjerne sukker og lignende som er tørt :p

Haha, vår stakkars Blenda har allerede jobb nok med alle smuler og hår hun må få opp nå, samt alt det ungene finner i skapet til enhver tid på kjøkkenet, gjerne sukker og lignende som er tørt :p
Tøft liv å være robot hos småbarnsfamilier.

Back
Topp