bøllefrøene
Forelsket i forumet
Heisannhoppsann!
bare lurer på noen ting jeg :)
-hvor mange barn har dere? og åssen gikk det å gå ifra 1 til 2 til 3 osv? er det veldig mye mer krevende å være hjemme med 2 enn 1 feks? eller blir det kanskje lettere mtp at de har glede i hverandre gjennom lek og kos?
-hvordan gjør dere det med middag? har du en klar plan og storhandler i forhold til den, og følger den til punkt og prikke?
-og åssen reagerer unga/ene på at pappa reiser bort? spør de ofte etter han?
----------
vi har ei snuppe, og venter nå nr 2. jeg er meget spent kan man si :b
middagen prøver jeg å planlegge så godt jeg kan. plutselig slår jenta seg vrang og da er det greit å ha forbredt noe.
storhandlinga prøver jeg å ta før mannen reiser, men ikke støtt jeg gidder det da.
men syns det er vanskelig å finne på flere gode, sunne og varierende middager.
så jeg trenger noen forslag som passer til en liten og en stor!
:):):)
bare lurer på noen ting jeg :)
-hvor mange barn har dere? og åssen gikk det å gå ifra 1 til 2 til 3 osv? er det veldig mye mer krevende å være hjemme med 2 enn 1 feks? eller blir det kanskje lettere mtp at de har glede i hverandre gjennom lek og kos?
-hvordan gjør dere det med middag? har du en klar plan og storhandler i forhold til den, og følger den til punkt og prikke?
-og åssen reagerer unga/ene på at pappa reiser bort? spør de ofte etter han?
----------
vi har ei snuppe, og venter nå nr 2. jeg er meget spent kan man si :b
middagen prøver jeg å planlegge så godt jeg kan. plutselig slår jenta seg vrang og da er det greit å ha forbredt noe.
storhandlinga prøver jeg å ta før mannen reiser, men ikke støtt jeg gidder det da.
men syns det er vanskelig å finne på flere gode, sunne og varierende middager.
så jeg trenger noen forslag som passer til en liten og en stor!
:):):)