Gressenke

babyT

Forumet er livet
Da er jeg gressenke ei ukes tid... Mannen reiste igår ettermiddag til Oslo, og er nå på Røyken. Kurs. Han skal være der til torsdag. Da drar han til Trondheim for å besøke venner og familie noen dager før han mandag reiser til Gardermoen på nytt kurs (eller var det møte da... husker ikke helt [&:]). Han kommer tilbake hit tirsdag kveld eller onsdag formiddag. Og da er det bare litt over ei uke så drar til til TOKYO! [:D][:D][:D]

Jeg er fortsatt sykmeldt (nesten bra igjen nå da [:)]), så dagene går litt seint. Men har satt meg som mål at hver dag skal jeg gå en tur. Minst en time skal jeg gå. Og så prøver jeg meg litt med smykkelaging. Tør ikke holde på lenge om gangen, vil jo ikke ha tilbakefall. Men jeg kan bruke armene mine igjen [:D][:D][:D] 

Nå har jeg akkurat satt brownies i ovnen, så om noen vil ha så rop ut [;)]

Sjokolade og sukker er på vei, men må advare om at de inneholder nok litt fett også [;)]

Senebetennelsen er så og si borte, men har slitt med spende muskler lenge. De siste dagene nå har jeg flere ganger til dagen tatt meg selv i å spenne musklene unødvendig. Når jeg merker det tar jeg litt tid til å fokusere på å puste med magen og slappe av i kroppen. Det har hjulpet, så de to siste dagene har vært nesten smertefrie. Skal jobbe videre på denne måten den siste uka jeg er sykmeldt, så skal jeg vel tilbake i jobb, men bare 50 % frem til tokyoturen. Fortsetter med behandling hos fysioterapeut også. Dette svineriet skal jeg bli helt kvitt!

Turer hjelper, ja. Hadde en nydelig tur idag, bare meg, sola, snøen og Silje Nergaard (elsker musikken hennes, så hører mens jeg går). Det er rekreasjon det!

Sitter ikke lenge av gangen med smykkene da. Før kunne jeg lage 3-4 smykker på rappen, men nå lager jeg ett, og tar en lang pause etterpå. Passer også på å slappe av i skuldrene og nakken mens jeg jobber.

Sender deg en stor klem Ivara og håper browniesene som er på tur din vei hjelper på humøret [;)]

Er kjedlig det der når de reiser altså.. I hvertfall dei første dagane[&o]
Men, ei veka går fort det da! Hadde vore veldig fornøyd eg om min hadde bare vore vekke 1 veka[:D] I staden for 4 + 4 dagar..[:'(]

Håper musklene dine kommer seg enda mer etterkvart då, og at kroppen er i "gjenge" til dåke skal reise på tur[;)] Tenke seg til at det berre er 18 dager igjen, syns eg kan huske når det var sånn 2-3mnd til eg[8|] Tida går visst litt fort av og til allikevel!![;)]

Send gjerne ein brownies denne vei, er så snopesjuk for tiden, lurer på om det har noko med pergoen å gjer. Men mest sannsynlig er det vel bare meg[8D] Men må snart begynne å passe på, vil ikkje bli overvektig akkurat!![&:] Men rekner med når pergoen og slikt er ute av kroppen, så går nok de 3-4kg eg har fått av det av også. I alle fall om eg er ute og beveger meg nok[;)]

Kjedelig å være alene, ja. Men ei uke er jo ingenting i forhold til hva vi har vært gjennom før. Da han tok flygeleder utdanningen bodde han i USA i to år. Da så vi hverandre bare ei langhelg hver 3. mnd. DET var kjipt det! Ei uke er jo bare nok til at man får kjenne på at man savner den man elsker, så kommer han hjem igjen [:)]

Ikke umulig at det er pergoen som gjør deg snopesjuk, jeg ble hvertfall det da jeg gikk på pergo. Men har ikke noe imot et par ekstra kilo jeg da, har ikke for mange av dem for å si det slik...

Tida går både fort og sakte på samme tid. Ser jo at tickeren tikker nedover både mot innringing av mens og ferien. Husker også at det stod 2-3 mnd på den, men det er heldigvis lenge siden nå [:)] På lørdag er det bare 2 uker igjen[:D]

Brownies er på vei til deg [;)]

BabyT en uke går fort, prøv å bruk tiden litt på deg selv med jente ting og slikt, ansiktmaske, fotbad, være sammens med venniner, gå på kino og se slike ting han ikke er interesert i, m.m.
Er nok godtesjuk her også, men det går mest på potetgull da, eh...jeg smugåpnet en pose fra Sverige nå, potetships med dill, savner maruuds sin gamle med dill, men det er ikke å få tak i lenger såda blir det svenske potetgull med dill når vi er over hos søta bror en sjelden gang.
Men så flott da at du føler deg bedre og armene har blitt bedre også.

ORIGINAL: twinanne

BabyT en uke går fort, prøv å bruk tiden litt på deg selv med jente ting og slikt, ansiktmaske, fotbad, være sammens med venniner, gå på kino og se slike ting han ikke er interesert i, m.m.
Er nok godtesjuk her også, men det går mest på potetgull da, eh...jeg smugåpnet en pose fra Sverige nå, potetships med dill, savner maruuds sin gamle med dill, men det er ikke å få tak i lenger såda blir det svenske potetgull med dill når vi er over hos søta bror en sjelden gang.
Men så flott da at du føler deg bedre og armene har blitt bedre også.

[:D] Du er morsom du, twinanne (selv om det nok ikke var ment slik). Du skjønner; jeg bor på et lite sted langt oppe i gokk i Finnmark, og her har vi ikke særlig til kino. Er bare to forestillinger denne uka, en på torsdag mens jeg er på korøving, og en barnefilm på søndag, så kino er heller uaktuelt. Det er heller ingen mulighet til å velge film. Samme film går i to uker (altså to ganger) før neste kommer [;)]

Men ellers skal jeg kose meg. Tur skal jeg gå hver dag! Og fredag har jeg invitert venninner på jentekveld. Blir kos! Hu ene er utdanna kokk, men jobber sammen med meg på skolen nå, så det blir nok til at vi lager noe god mat, så skal vi vel se en jentefilm, eller spille TP. Vi får se hva vi finner på.

Glemte at du bor litt uenfor siviliteten jeg, he he...men er det så ille oppe i Lakselv da, har aldrig vært der jeg[:D]

Er ikke så mye å finne på annet enn å komme seg ut i den flotte naturen. Butikker er ikke særlig å skryte av. Vi har Cubus og LeneV, sportsbutikk, matbutikker og Nille. Så en shoppingrunde her er raskt unnagjort kan man godt si. Kaféer har vi jo noen av, men så hender jeg tar med meg ei bok og tar meg en tur på kafé. Da er det meg, og alle pensjonistene [8D] Joda, Lakselv er et flott sted det, om man er frisk og rask, i full jobb og med familie og venner slik at man ikke har tid til å kjede seg.

GLEDER meg til å flytte tilbake til sivilisasjonen om litt under to år!

Back
Topp