babyT
Forumet er livet
Da er jeg gressenke ei ukes tid... Mannen reiste igår ettermiddag til Oslo, og er nå på Røyken. Kurs. Han skal være der til torsdag. Da drar han til Trondheim for å besøke venner og familie noen dager før han mandag reiser til Gardermoen på nytt kurs (eller var det møte da... husker ikke helt [&:]). Han kommer tilbake hit tirsdag kveld eller onsdag formiddag. Og da er det bare litt over ei uke så drar til til TOKYO! [:D][:D][:D]
Jeg er fortsatt sykmeldt (nesten bra igjen nå da [:)]), så dagene går litt seint. Men har satt meg som mål at hver dag skal jeg gå en tur. Minst en time skal jeg gå. Og så prøver jeg meg litt med smykkelaging. Tør ikke holde på lenge om gangen, vil jo ikke ha tilbakefall. Men jeg kan bruke armene mine igjen [:D][:D][:D]
Nå har jeg akkurat satt brownies i ovnen, så om noen vil ha så rop ut [;)]
Jeg er fortsatt sykmeldt (nesten bra igjen nå da [:)]), så dagene går litt seint. Men har satt meg som mål at hver dag skal jeg gå en tur. Minst en time skal jeg gå. Og så prøver jeg meg litt med smykkelaging. Tør ikke holde på lenge om gangen, vil jo ikke ha tilbakefall. Men jeg kan bruke armene mine igjen [:D][:D][:D]
Nå har jeg akkurat satt brownies i ovnen, så om noen vil ha så rop ut [;)]