gressenke tiden snart over:-)

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
Da er det ca 2 timer til min mann kommer inn døren:-) Gleder meg:-) Så no skal jeg tusle meg inn i dusjen og fiffe meg litt opp både her og der:-)

Så bra! Kos deg:)
Skjønner virkelig ikke at du har tid til noe BV  når du er alene til tider heller!? 
Impressed :)

Ha en riktig god natt ;)

Er velsignet med 2 storegutter som er veldig flinke til å hjelpe mammaen sin,både meg lillesøstrene og div ting i huset:-) og så er jentene så flinke til å sove,sover fra kl 19 til 7-8 om morningen og 2+ timer på dagen:-) men det er dager da det blir veldig liten tid til bv,men familien kommer først:-)

så herlig da!!! Kos deg mye med mannen du :)

besnik skrev:
Er velsignet med 2 storegutter som er veldig flinke til å hjelpe mammaen sin,både meg lillesøstrene og div ting i huset:-) og så er jentene så flinke til å sove,sover fra kl 19 til 7-8 om morningen og 2+ timer på dagen:-) men det er dager da det blir veldig liten tid til bv,men familien kommer først:-)

Så bra, det hjelper på!
Men er mannen din borte jevnlig da :) Mener jeg har lest noe om det i en annen tråd, men orker ikke finne den frem :)

Nei heldigvid er han ikke borte så mye,bare viss det er noe helt spesielt på jobb ogde har noen jobber der noen må reise,denne turen var hobby,trener tur til Tyskland:-) han har 2 slike turer i året..... så det er heldigvis ikke så mye...

åhhh...jamen noen sånne gressenke perioder har jeg også! Synes det er deilig å være litt for meg selv, godt å kjenne på savnet og hærlig når han kommer hjem :)

Nica_ skrev:
åhhh...jamen noen sånne gressenke perioder har jeg også! Synes det er deilig å være litt for meg selv, godt å kjenne på savnet og hærlig når han kommer hjem :)

Ja det synest jeg og:-) så lenge det ikke blir for ofte og at ungene holder seg frisk:-) denne gangen fikk minste spysyken på fredag,men var heldigvis over på lørdagen.....

Back
Topp