Grenseverdiene på digital

EnGodNummerTre

Betatt av forumet
Maiblomstene 2020
AB013EAE-4B52-414B-A376-00895AFE30AB.jpeg
Så er det bekreftet med digital, måå liksom bare gjøre det for å formalisere det :)
Men er det noen som vet hva grensen på digital med ukesindikator er for å få 2-3 uker? Jeg vet av erfaring på tidligere tester at strekene ikke blir raskt sterke, så regner ikke med at jeg har veldig rask stigning, så jeg bekymrer meg ikke, bare litt nysgjerrig :shy:
Og så blir det vel ny digital mot neste uke tenker jeg :rolleyes:

Så gøy :happy: Gratulerer! Jeg vet ikke det, men kanskje det står på pakken? :)

Ja nå har jeg googlet meg frem til at mellom 200 og 2000 gir 2-3, og over 2000 for 3+ - satser på å få se 2-3 om noen dager i alle fall :joyful:
Jeg venter også på å ta en ny digital for å se 2-3, men er redd for å gjøre det for tidlig. Er 4+0 imorgen. Vurderer en på mandag. Vet du hvor langt du er på vei?

Last edited:
Jeg venter også på å ta en ny digital for å se 2-3, men er redd for å gjøre det for tidlig. Er 3+7 imorgen. Vurderer en på mandag. Vet du hvor langt du er på vei?

4+1 i dag, så jeg regnet i forkant med at jeg kunne få det resultatet. Ut fra stigning på testene mine regner jeg med å få 2-3 på onsdag kanskje :bookworm:
Har du rask stigning på strimler?

4+1 i dag, så jeg regnet i forkant med at jeg kunne få det resultatet. Ut fra stigning på testene mine regner jeg med å få 2-3 på onsdag kanskje :bookworm:
Har du rask stigning på strimler?
10, 12 og 14 DPO. Vet ikke helt om det er rask stigning eller ei? Hva tror du?

Vedlegg

• 064F270D-474B-4830-8654-951F0CD57212.jpeg
    064F270D-474B-4830-8654-951F0CD57212.jpeg
    12,4 KB · Visninger: 33
Vis vedlegget 307900
Så er det bekreftet med digital, måå liksom bare gjøre det for å formalisere det :)
Men er det noen som vet hva grensen på digital med ukesindikator er for å få 2-3 uker? Jeg vet av erfaring på tidligere tester at strekene ikke blir raskt sterke, så regner ikke med at jeg har veldig rask stigning, så jeg bekymrer meg ikke, bare litt nysgjerrig :shy:
Og så blir det vel ny digital mot neste uke tenker jeg :rolleyes:
Du kan ikke stole på de ukesindikatorene helt på den måten dessverre.
De slår absolutt ikke nødvendigvis ut utifra det hcg-nivået CB sier de skal gi forskjellig resultat.
Mange eksempler på det her inne, men det mest ekstreme var vel Avokado som hadde veldig høy hcg uten at den viste 3+ for det.
De er ganske lunefulle de indikatorene så det er viktig man ikke ser seg blind og stoler bare på dem.
Da må man isåfall åpne dem og se på fargen på strekene inni og sammenligne med andre.
Har opplevd å få lavere tall enn andre med svakere strek inni osv.

Du kan ikke stole på de ukesindikatorene helt på den måten dessverre.
De slår absolutt ikke nødvendigvis ut utifra det hcg-nivået CB sier de skal gi forskjellig resultat.
Mange eksempler på det her inne, men det mest ekstreme var vel Avokado som hadde veldig høy hcg uten at den viste 3+ for det.
De er ganske lunefulle de indikatorene så det er viktig man ikke ser seg blind og stoler bare på dem.
Da må man isåfall åpne dem og se på fargen på strekene inni og sammenligne med andre.
Har opplevd å få lavere tall enn andre med svakere strek inni osv.

Nei, jeg regner ikke den digitale som noen fasit, men den kan jo være en fin indikator tenker jeg. :)
Jeg hadde en sa 5+0 sist, og sluttet å teste tidlig etter bekreftet graviditet, så nå tenkte jeg bare å teste litt lenger for å følge med om det stopper opp eller synker, så jeg kanskje kan være litt forberedt. Så har jeg et håp om å få se 2-3 en gang da :smiley-angelic001:shy:

Back
Topp