Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde nok også bare sagt at det fikk holde med en, og til neste gang hadde det ikke vært nødvendig å ha slikt foran ungene på hverdagen.
Samme herJeg hadde sagt det var nok med en. Ikke laget noen big deal av det.
SignHadde nok også bare sagt at det fikk holde med en, og til neste gang hadde det ikke vært nødvendig å ha slikt foran ungene på hverdagen.
Men dere , sambo og jeg holder på å bli sprø om dagen ; lillingen går rundt å biter, kommer snikende også biter han til med sine små melke tenner , vi sier kontant nei , men han bare flirer og gjør det igjen , nå har vi satt ham i barnestolen som en konsekvens av att han just prøvde å bite meg , men hvordan synes dere egentlig det er rett å gjøre i en sånn setting
Men dere , sambo og jeg holder på å bli sprø om dagen ; lillingen går rundt å biter, kommer snikende også biter han til med sine små melke tenner , vi sier kontant nei , men han bare flirer og gjør det igjen , nå har vi satt ham i barnestolen som en konsekvens av att han just prøvde å bite meg , men hvordan synes dere egentlig det er rett å gjøre i en sånn setting
håper detLillingen på 16 mnd biter også. Det skjer som regel når han er lei eller utålmodig. Har blitt litt bedre nå, men skjer innimellom. En gang fikk han så godt tak i skulderen min at jeg fikk et saftig sår og blåmerke.
Jeg sier strengt nei og går bort fra han. Regner med det bare er en periode :/