Grensa på tøcksfors til tønsberg!? HJELP!

Babyfacepsycho

Glad i forumet
Hvordan kjøre? Ta båten over eller kjøre rundt? Hvordan kjøre rundt? Må jeg helt opp til Oslo da? [8|][&:][>:] Har sjekket på googlemaps men blir ikke klok...

Vil helst slippe båten da. Så dere som er litt mer geografisk anlagt enn meg, vær så snill og hjelp meg! [:)]

Skal du kjøre rundt så må du innom oslo ja for å komme til Tønsberg.
Det ligger jo på andre siden av fjorden enn sverige.

Enklest er jo å ta båten enten fra strømstad eller fra moss og over..

Du kan kjøre inn til drammen og ta av så du kjører oslofjord tunellen,da slipper du gjennom oslo.så kjører du videre mot stocholm,mysen og ørje er det vel som kommer mest opp på skiltene..

Om du tar båten kjører du av båten, mot E6 i Moss.. under den og rett frem. Følg skilting mot Elvestad etter en stund innover der... så havner du på E18 og tar den mot høyre og havner rett på Tøckfors. Det går kjappest tenker jeg.

Eller motsatt om du kjører andre veien. Kjør E18 til du ser skilting mot Elvestad/Moss. Følg den og så på ferja og over.

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: TonjeJenta

Om du tar båten kjører du av båten, mot E6 i Moss.. under den og rett frem. Følg skilting mot Elvestad etter en stund innover der... så havner du på E18 og tar den mot høyre og havner rett på Tøckfors. Det går kjappest tenker jeg.

Hun reiser fra Töckfors til Tønsberg [;)]

har skrevet andre veien også.

sign..

ORIGINAL: snuppis!

Du kjører E18 fra Töckfors helt til Tusenfryd. Deretter tar du E6'en mot Gøteborg og tar av Drøbak-Drammen og kjører Oslofjordtunnelen. Kjør mot Drammen og så videre til Tønsberg.

Takk for svar. =)
Vi skal andre veien da, bor i Sverige og skal en tur til tønsberg og tilbake. [:)]

Vil ikke ta båten, for ser for meg masse kø og unødvendig dryg venting, for det er vel sikkert ikke lite trafikk imorgen. [8|]
Og med fulle bilen i barn + bekkenløsning[:'(] så ser jeg for meg at det lønner seg og bare kjøre.

Så også nå at herfra lønner det seg og kjøre skogen og så oslo isteden for tøcksfors. [:)] Men tusen takk for svar, da fant jeg kortest lettest vei.
Nå må dere bare krysse fingrene for at jeg slipper unna alt for mye trafikk imorgen da.[:)]

Eller så kan du kjøre E6 til Moss, ta ferga til Horten, og kjøre 1,5 mil til Tønsberg...

Back
Topp