Greit stressa- jeg har fått lysebrun/ beige utflod.

LekForLivet

Betatt av forumet
Sorry detaljene, men noen som har denne erfaringen? Hva kan dette bety?
 
Jeg hadde lyserosa utflod rundt IKM. Det var ingenting. Håper det går over til imorgen :)
Har du vondt?

Det sies at det er helt normalt med ulike typer utflod i svangerskapet, men skjønner du blir redd ❤
 
Ingen erfaring, men krysser fingrene for at det er ufarlig og at alt er bra :)
 
Har ikke vondt annet enn lette murringer som jeg har hatt siden jeg fant ut av at jeg var gravid.

Håper så inderlig at det vil gå bra, skal på tidlig UL om to uker, men det føles som en evighet å vente.
 
Har ikke vondt annet enn lette murringer som jeg har hatt siden jeg fant ut av at jeg var gravid.

Håper så inderlig at det vil gå bra, skal på tidlig UL om to uker, men det føles som en evighet å vente.

To uker er lenge å vente ja. Du kan jo sikkert ringe legen å få målt HCG noen dager fremover for å se om det er stigning?
 
Hadde dette på 13DPO. Var visst vanlig fikk jeg høre. Tok hcg prøver med stigning etter dette.
 
Jeg får se om det har gitt seg i morgen, hvis ikke får jeg spørre om jeg kan måle HCG.

*Håper, håper *
 
Hadde endel blødninger første svangerskap frem til uke 12 uten at de kunne si hvorfor. Det gikk veldig bra og mini kom frisk og rask. Men greit å gi beskjed til legen så får de fulgt opp. Stor klem
 
Takk til dere alle som brur dere[emoji173]️ Godt å ha et forum å dele bekymringer og tanker i[emoji173]️
 
Hadde litt lyserosa jeg også for ei ukes tid siden, ingenting etter det :)
 
Jeg har hatt litt lysebrunt, slim aktig utflod (sorry). Men ingen smerter så tenker det går heeelt fint :)

En pitteliten bloddråpe kan gjøre utflod brun også. Så lenge det ikke er friskt blod så burde vi ikke bekymre oss :)
 
Det er veldig vanlig :Heartred Det er annerledes om du får smerter.
 
Sniker fra junigruppa: jeg begynte med brun utflod 5+4 og hatt det av og på fremdeles og nå er jeg 13+2! Var på UL for noen dager siden og alt var perfekt <3 Slapp av så godt du kan og vit at det er normalt :)
 
Sånn jeg har skjønt det, så behøver det ikke bety noe med mindre du har smerter i tillegg.. å
 
Back
Topp