Greit med "lettlurte" barn!

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Her om dagen nektet jentungen og ta medisinen sin. Hun og pappaen satt i sofaen og lekte med en lommelykt, så han sa bare "ja, men det er lommelykten som sier det", og da ble medisinen tatt med EN gang. [8D]

Nå når hun skulle legge seg maste hun om mere kveldsmat. Hun hadde nettopp spist, var ferdig, og definitivt ikke mer sulten. Men skapte seg skikkelig, for hun skulle ha mer kveldsmat. Løp ut fra rommet og var på vei til kjøkkenet. Pappaen tar noe usynlig i klypen, og sier at her er det kveldsmat, kom og se hva det er da. Hun kommer tilbake, utbryter fornøyd at det er weetabix, spiser det, og siden var det ikke mer mas på kveldsmat. [8D][:D]

hehe...
søtt

her er det litt omvendt med medisin...

Mine elsker å ta medisin og vi må gjemme medisinen...men så skulle de ta sanasol og tran, og det ville de ikke...sa bare at det var solmedisin (sol på flasken) og fiskemedisin...gjett hvem som spiser det hver dag for de elsker medisin?...hehe

Hihi, ja det er kjekt.
En gang Sofie kom hjem fra barnehagen hadde jeg glemt av smågodtposen, jeg hadde revet av toppen så den lå på boret, og "bunnen" sto i vinduskarmen atmed sofaen. Hun så papiret og snudde og vendte, og konstaterte at det var tomt. Så fikk hun øye på den i vinduskarmen og ropte "sånn, sånn mamma, haa!"
Jeg fikk lurt henne av med å si at det er fritt der også.
Jeg kan ikke tro at hun falt for den, men det gjorde hun altså. [;)]

Og ting hun ikke vet hva er, hvis hun sier at hun vil ha, så sier jeg bare at det er æsj. [8D]
Men godterier er hun ikke så lettlurt med da, hun kjenner oftest igjen om det er noe godt. [8D]

ORIGINAL: lille assa 75

hehe...
søtt

Mine elsker å ta medisin og vi må gjemme medisinen...men så skulle de ta sanasol og tran, og det ville de ikke...sa bare at det var solmedisin (sol på flasken) og fiskemedisin...gjett hvem som spiser det hver dag for de elsker medisin?...hehe

Haha [:D] Herlige, men merkelige barn! [8D][:D]

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

ORIGINAL: lille assa 75

hehe...
søtt

Haha [:D] Herlige, men merkelige barn! [8D][:D]

jepp...har funnet ut at mine gutter er merkelige...

ORIGINAL: toneany

Hihi, ja det er kjekt.
En gang Sofie kom hjem fra barnehagen hadde jeg glemt av smågodtposen, jeg hadde revet av toppen så den lå på boret, og "bunnen" sto i vinduskarmen atmed sofaen. Hun så papiret og snudde og vendte, og konstaterte at det var tomt. Så fikk hun øye på den i vinduskarmen og ropte "sånn, sånn mamma, haa!"
Jeg fikk lurt henne av med å si at det er fritt der også.
Jeg kan ikke tro at hun falt for den, men det gjorde hun altså. [;)]

Og ting hun ikke vet hva er, hvis hun sier at hun vil ha, så sier jeg bare at det er æsj. [8D]
Men godterier er hun ikke så lettlurt med da, hun kjenner oftest igjen om det er noe godt. [8D]

Du var heldig der! [8D][:D]

Back
Topp