Greit at jeg ...

Åsa80

Betatt av forumet
....klager litt ? Jeg er så kvalm, alt stinker, jeg er så sliten at jeg får dårlig samvittighet ovenfor datteren min fordi jeg føler jeg ikke får gitt henne nok oppmerksomhet. ( heldigvis har jeg en flink mann som er med henne når jeg trenger hvile eller kaster opp ) shampooen stinker, jeg skulle skifte på seng,og brakk meg nesten fordi jeg syns skyllemiddelet jeg hadde brukt stinka :p

Hehe. Er vel derfor man har forum, så en kan lufte seg litt
Tror di fleste gravide som føler seg uvell og føler at di ikke klarer å strekke til vil ha dårlig samvittighet over barna man har fra før. Men er kun en overgang. Ikke sikkert hun føler det på samme måte som deg engang. Hvor gammel er jenta di?

Klart du kan klage! Er ikke  lett når man sliter med kvalme og alt som følger med. Ikke ha dårlig samvittighet, tenk på at kroppen din jobber som bare det for at dere skal få et lite barn inn i familien, den største jobben du kan gjøre!

Hihi sant det, jeg tror ikke hun merke det på samme måte som jeg føler det. Hunder en solstråle :) hun er 3,5 :)

Åsa80 skrev:
Hvordan lager dere sånne store smileys ? Jeg har iPad....

Trykke på smilefjeset oppe til høyre når du skriver innlegg.

En kan ikke legge inn smily på iphone eller ipad....

Cec* skrev:
En kan ikke legge inn smily på iphone eller ipad....

joda men får å kunne det må man laste ned en app og så gå inn på innstillingene å aktivere :) funker på min

Back
Topp