Greit å vaksinere barnet når det er sykt?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Det er tid for vaksine, men barnet er sykt. Kan barnet få vaksinen likevel? Vaksineekspert svarer.

Det er viktig at barn følger barnevaksinasjonsprogrammet og får vaksinene på rett tid. Men bør man utsette vaksinen noen dager om barnet er sykt?

Har dere måtte utsette vaksine pga sykdom?
 
Vi har utsatt pga sykdom ja, hs vil ikke sette vaksine om de er småsyke fordi det da er vanskelig å vite om feber kommer av vaksine eller sykdom og forverring av sykdom kan overses pga "har jo fått vaksine, blir litt sånn av det"

Null stress Fikk time en uke eller to senere for vaksine. Dette var jo i tiden da vi uansett var stadig på hs og hjemme i perm. Det er mer styr å måtte mange ganger når de er eldre...(altså foreldre i jobb)
 
Jeg har vært et skrekkeksempel som barn så vi kommer til å være konsekvente med å utsette pga sykdom. Om barna i det heletatt tåler å ta vaksiner, må ta blodprøver først for å sjekke immunforsvaret siden jeg har hatt så voldsomme reaksjoner på mange av dem selv.
Håper de arver immunfirsvaret til gubben :hilarious:
 
Jeg har vært et skrekkeksempel som barn så vi kommer til å være konsekvente med å utsette pga sykdom. Om barna i det heletatt tåler å ta vaksiner, må ta blodprøver først for å sjekke immunforsvaret siden jeg har hatt så voldsomme reaksjoner på mange av dem selv.
Håper de arver immunfirsvaret til gubben :hilarious:
Uff da. Så godt at det blir passet ekstra godt på har det fått bra med vaksiner frem til nå?
 
Vi har og utsatt pga sykdom :)
Men ble jo time med en gang han var frisk :)
 
Vi har utsatt, men det har jo vært snakk om å utsette en uke i det lengste.
 
Utsetter om hun er syk ja.
 
Back
Topp