grein pappan??

krølle..

Gift med forumet
her begynte pappan og grine når lille selma kom opp påbrystet mitt..han satt bak meg siste del av fldsel, fordi jeg ikke hadde krefter igjen til å holde benene så han satt bak og holdt benene mine...fantastisk støtte under fødsel var han...

men han grein...såååå stooolt var han..
så gikk det over og begynte ringerunde,og grein når han snakket med mine foreldre,mine søsken,tilå me når han ringte enkompis begynte han å grine...han er bare såååå hææærlig... elsker han  over alt...

Hehe, søt ja! [:)][;)] Her grein ikke noen av oss, men stoltheten lyyste ja. Tok drøssvis av bilder og sendte i rundt med en gang. [:)] Jeg tror jeg grein nok for oss begge i dagene som fulgte. [:-][;)][:D]

ORIGINAL: Misin

Hehe, søt ja! [:)][;)] Her grein ikke noen av oss, men stoltheten lyyste ja. Tok drøssvis av bilder og sendte i rundt med en gang. [:)] Jeg tror jeg grein nok for oss begge i dagene som fulgte. [:-][;)][:D]

tror jeg også grennok for begge egentlig..sykt det derre etter fødsel...
tar aaaldri lett til tårene..men da..heheh...lo av meg selv mens jeg grein for jeg fattet ikke hvorfor jeg gren...heh[;)][:)]

Stakkars pappaen knakk  sammen da de tok med seg Julie i kuvøsen, og han så henne inni denne boksen, han forstod jo ikke hva som skjedde. Plutselig skulle de ta henne med seg.
Heldigvis kom mamma min  innom og de kunne gå opp sammen å være med henne, mens jeg ble sydd.

Han gråt ja, syns det var flott å se at han ble så rørt. Jeg gråt ikke før 3 dager etter fødselen, da kom tårene samtidig med melka..

noen tårer ble det ja! [:)] 

Back
Topp