greier jeg dette

tiriltunge

Elsker forumet
Marsmagi 2025
andre som vil gi opp pga kvalme og oppkast?er snakk om 20ganger for dag,vet ikke hvor jeg kan få hjelp...legene la meg kunn inn på sykhuset sist[&:]å det har jeg ikke mulighet til nå,med den lille på 10mnd[&:][:@][:'(]

ORIGINAL: tiriltunge

andre som vil gi opp pga kvalme og oppkast?er snakk om 20ganger for dag,vet ikke hvor jeg kan få hjelp...legene la meg kunn inn på sykhuset sist[&:]å det har jeg ikke mulighet til nå,med den lille på 10mnd[&:][:@][:'(]

vet om et medikament som de jeg mener ikke er skadelig for spira, det er en gammeldags allergi medisin. den hete poleramin!

takk,takk[&:]afipran ble jeg bare kvalmere av..nei får ringe til lege eller noe å få meg noe[&:][:'(]sambo er dritsur på meg,kjefter og smeller,å sier at det er ikke verdt at jeg skal gå rundt sånn i en evighet til,for han mener det var et helvette sist[:(]

har tenkt tanken noen ganger, uten at det er seriøst selvfølgelig.
men det er et slit! har noen bedre dager innimellom, klamrer meg til de!!

vi klarer dette jenter!! tenk på det nydelige resultatet! så må man ta en dag om gangen, det kan jo ikke bli verre[;)]

Jeg har heldigvis ikke vært plaget med kvalme noen gang, så det vet jeg ikke. Men jeg må si at han mannen din virket veldig lite støttende. Nå som du trenger han mest!! Lykke til, og hold ut, tenk på hva som kommer etter jul[:)]

ORIGINAL: lykkelig..

ORIGINAL: *underimagen*

ORIGINAL: tiriltunge

vet om et medikament som de jeg mener ikke er skadelig for spira, det er en gammeldags allergi medisin. den hete poleramin!

den er det jo trekant på...

Ja, men trekanten varsler jo ikke at medisin er farlig. Den sier at den skal brukes med forsiktighet pga bivirkninger som tretthet. Kan ikke kjøre bil etter å ha tatt den, så bør tas om kvelden.

Polarimin er en av de gamle "trygge" allergimedisinene, fått den anbefalt av både lege og spesialister på sykehuset. [;)]

ja han er det[:@]han har vel friskt i minne for et udyr jeg var sist,kvalm og sint hele tiden

Det er jo ikke din feil vennen at du er kvalm og dårlig, og det må han forstå!! Det er en del av kroppen sin måte å gjøre ting på. Håper virkelig at det snart blir bedre for er ikke noe gøy å gå rundt sånn. Jeg er bare kvalm denne gangen, men forrige svangerskap kastet jeg opp de tre første månedene. Men da hadde jeg igjen bare meg selv å tenke på. Uansett, masse god bedring til deg [:)]

Back
Topp