Greier ikke kvitte meg med kiloene :(

Lizz83

Gift med forumet
Dere som har gått ned mye etter fødsel: Hvor mange kcal spiser dere om dagen? Jeg har tidligere gått på grete roede og gikk ned over 20kg der. Da spiste jeg ca 1600kcal om dagen. Etter fødselen er jeg ca 10kg i pluss og vil gjerne ha av meg de kiloene [:'(] MEN jeg greier bare ikke å kvitte meg med de! Jeg spiser ca 1600kcal om dagen, trener ganske mye, spiser sunt og ofte, drikker nok vann, men går ikke ned et eneste gram (sist uke opp 0,5kg.......)
I tillegg er jeg trøtt og sliten konstant! Burde jeg redusere kcal-inntaket mitt enda mer? Noen gode råd?

Kanskje du burde øke kcal inntaket siden du trener mye..?
Jeg var kjempe trøtt..,sliten..,dårlig humør..,og begynte å gå opp i vekt [:'(]
Begynte å spise mer denne uka og nå har jeg gått ned 1kg igjen [:D]

Hmm... det har jeg faktisk ikke tenkt på engang...! Kanskje du er inne på noe :) MEN så er jeg også LIVREDD for å legge på meg enda mer da [:'(]

ORIGINAL: Lizz83

Hmm... det har jeg faktisk ikke tenkt på engang...! Kanskje du er inne på noe :) MEN så er jeg også LIVREDD for å legge på meg enda mer da [:'(]

Det var jeg å..,skal gifte meg om litt over 2 uker og stressa som fy..
Fikk mange gode tips her inne og jeg fulgte de og nå er jeg på vei ned igjen [:D]
Spis mer du [;)] så skal du se det hjelper [:)] Jeg er ihvertfall levende bevis på det..,gikk opp 1,5 kg fordi jeg
spiste for lite..,denna uka har jeg spist mer og har gått ned 1kg [:D]

Så bra for deg da at det funka [:)] Skal prøve så får vi se [:)]

ammer du? hvis du gjør det så må du spise enda mer.
men jeg skjønner hva du mener, jeg ser ikke helt det at det skal hjelpe å spise mer, men det gjør det, tydeligvis. Noen dager sliter jeg med å få nok kcal. så nå har jeg kjøpt nøtter som jeg kan fylle på med hvis behovet er det for jeg spiser også for lite..

Nope, ammer ikke... Gikk ikke ned en dritt når jeg amma heller... Gikk ned 12kg etter fødselen (vann + unge osv) og der stoppa det.. Har 10kg igjen...

Er vel heller at jeg lurer på hva jeg gjør galt... Jeg vet at jeg kan, men får det ikke til uansett hvor hardt jeg prøver [:'(]

Nei, men har bestilt legetime så skal dit på mandag :) Jeg misstenker nok det jeg også... Hvis ikke så er jeg  helt rådvill! Men vi får se hva som skjer med blodprøvene

Back
Topp