Grei ordlyd i søknad?

nancy drew

Forumet er livet
Lurer på om jeg kan skrive søknaden slik? kom gjerne med forslag til endring[:)]

Hei jeg heter S*************** og ønsker sommerjobb hos dere. Jeg går fortiden på Vernepleier studium men skal etter planen være ferdig utdannet til 22.06.09 og er etter dette klar for å starte å jobbe.
Jeg er 23 år gammel og bor sammen med min 10 mnd sønn og samboeren min. Ser på meg selv som en positiv person og trivs godt sammen med alle typer mennesker. Jeg har jobbet litt ekstravakter på K**** sykehjem på avdeling 1 og er derfor litt kjent der både med personal og de som bor der.

Jeg er åpen for de fleste typer vakter dvs at både vanlig turnus arbeid men også natt er også av interesse for meg

dytt

ORIGINAL: nancy drew

dytt

gir meg ikke så lett nei

Fjern skrivefeil og sett inn komma der hvor det skal være komma![;)]
Ellers helt grei, men en smule kjedelig. Typisk standarsøknad- du burde kansje gjort den mer personlig?
F.eks: Du burde beskrevet deg selv med andre ord enn bare positiv og utadvendt.  

men de vet jo hvem jeg er... har jo jobbet der... blir ikke det smør på flesk? (men skal ta rådet ditt på den faste stillingen jeg skal søke på)

Lurer på om jeg kan skrive søknaden slik? kom gjerne med forslag til endring[:)]

Hei jeg heter S*************** og ønsker sommerjobb hos dere. Jeg går for tiden på vernepleierstudium, men skal etter planen være ferdig utdannet 22.06.09 og er etter dette klar for å starte og jobbe.
Jeg er 23 år gammel og bor sammen med min 10 mnd. gamle sønn og samboeren min. Ser på meg selv som en positiv person og trives godt sammen med alle typer mennesker. Jeg har jobbet litt ekstravakter på K**** sykehjem på avdeling 1 og er derfor litt kjent der både med personalet og de som bor der.

Jeg er åpen for de fleste typer vakter, dvs at både vanlig turnusarbeid, men også natt er  av interesse for meg

ORIGINAL: Fleur

Hei jeg heter S*************** og ønsker sommerjobb hos dere. Jeg går for tiden på vernepleierstudium, men skal etter planen være ferdig utdannet 22.06.09 og er etter dette klar for å starte og jobbe.
Jeg er 23 år gammel og bor sammen med min 10 mnd. gamle sønn og samboeren min. Ser på meg selv som en positiv person og trives godt sammen med alle typer mennesker. Jeg har jobbet litt ekstravakter på K**** sykehjem på avdeling 1 og er derfor litt kjent der både med personalet og de som bor der.

Jeg er åpen for de fleste typer vakter, dvs at både vanlig turnusarbeid OG natt er  av interesse for meg

Back
Topp