Greentom UPP vogn

Mammatilma

Elsker forumet
Februarhjertene2017
Hei :smug:

Noen her som har erfaring fra greentom UPP vognen?
Fikk endelig vognen min jeg fikk arvet i hus i går, men den måtte jeg bare kjøre rett på søppeldynga i dag da den var full i mugg. Har bestilt denne nå: http://lekmer.no/barn-og-baby/barne...uo-kombivogner/greentom-upp-duovogn-hvit-sand

Ser den har fått best i test stempel, men finner ikke så veldig mye informasjon om testing av bag delen.

Håper bare jeg har kjøpt en veldig grei vogn nå :shy:

Virkelig noen som arver bort en muggen vogn??

Har aldri vært borti den vognen før.....prøvd å søke her inne da?

Virkelig noen som arver bort en muggen vogn??

Har aldri vært borti den vognen før.....prøvd å søke her inne da?

Den har blitt oppbevart i en garasje etter jeg "fikk" den, men hadde ikke plass til å ha den selv. Har nettopp kjøpt meg leilighet og da større oppbevaringsplass nå. Trur ikke de som oppbevarte den for meg tenkte over at den burde ikke stått i garasjen, men heller en bod.

Fant en tråd her inne, men den var noen år gammel, og ingen som hadde testet den da..

Fant denne på nettet da, men den dekker bare sportsdelen. Virker positivt da :)

Den har blitt oppbevart i en garasje etter jeg "fikk" den, men hadde ikke plass til å ha den selv. Har nettopp kjøpt meg leilighet og da større oppbevaringsplass nå. Trur ikke de som oppbevarte den for meg tenkte over at den burde ikke stått i garasjen, men heller en bod.

Fant en tråd her inne, men den var noen år gammel, og ingen som hadde testet den da..

Fant denne på nettet da, men den dekker bare sportsdelen. Virker positivt da :)

Okey:-) den er sikkert bra veit du :-)

Spennende vogn. Den har jeg aldri sett før :) Håper du blir fornøyd :)

Takk ja synst den så veldig spennendes ut, og er jo et pluss at den er veldig miljøvennlig

Var det ikke med understell nei... hadde du måtte bestilt det utenom da?

Nei der var ingen understell og ingen info om hvor man kan få tak i. Etter sånn som jeg forstod anonnsen skulle det følge med. Når jeg endelig fikk kontakt med de på lekmer fikk jeg ingen annet svar enn vi beklager så mye. Har nå bestilt ny fra jollyroom i stedet for. Der er de så mye mer hjelpsomme. Følger med stelleveske også :happy:

Nei der var ingen understell og ingen info om hvor man kan få tak i. Etter sånn som jeg forstod anonnsen skulle det følge med. Når jeg endelig fikk kontakt med de på lekmer fikk jeg ingen annet svar enn vi beklager så mye. Har nå bestilt ny fra jollyroom i stedet for. Der er de så mye mer hjelpsomme. Følger med stelleveske også :happy:
Rare greier. Man må jo ha understell liksom... håper du blir fornøyd nå da :)

Rare greier. Man må jo ha understell liksom... håper du blir fornøyd nå da :)

Ja man må jo det. Vet at jeg får hele vognen jeg har bestilt denne gangen. Får den levert i 3 omganger (4 siden det skjedde en feil i bestillingen og det ble bestilt med feil stelleveske) stellevesken som skal bli sendt tilbake og understellet er på vei og blir nok levert mandag, og regner med resten blir sendt mandag

Back
Topp