mamihe Gift med forumet Sommerfuglene <3 14 Okt 2013 #1 Tett nese og vondt i kroppen. Hallo høst! Sent from my iPhone using BV Forum
Mammaen til J <3 Gift med forumet Sommerfuglene <3 14 Okt 2013 #4 God bedring Husker jeg var tett i nese over halve forrige svangerskap, men det var svangerskapsplage, ikke forkjølelse
God bedring Husker jeg var tett i nese over halve forrige svangerskap, men det var svangerskapsplage, ikke forkjølelse
mamihe Gift med forumet Sommerfuglene <3 14 Okt 2013 #5 Takk Er tett i nesen fra før pga allergi. Men nå er det verre, og man skal jo helst ikkr bruke nesespray Sent from my iPhone using BV Forum
Takk Er tett i nesen fra før pga allergi. Men nå er det verre, og man skal jo helst ikkr bruke nesespray Sent from my iPhone using BV Forum
Inemor Juni-spire i magen <3 Sommerfuglene <3 14 Okt 2013 #6 God bedring! Har ligget helga selv, med feber og forkjølelse :/ Svineri!
Mummis Betatt av forumet Sommerfuglene <3 14 Okt 2013 #7 Å d er så kjipt,god bedring!Jeg og gikk mye snufsete sist svangerskap,slitsomt !