Grays anatomy

jc

Gift med forumet
Endelig begynner det igjen!!! :happy
Tirsdagskvelder har i maaaange år vært hellig for meg, Ally Mcbeal (vet ikke helt skrivemåte..), Chicago hope, Frustrerte fruer, Friends,.... ja mange serier som jeg ikke husker navnet på har jeg fulgt med på.
Tror jeg har hatt tv-kveld på tirsdagskvelder siden jeg var 18, er nå 35 ;)

Guttungen kom til verden på en lørdag, og jeg var veldig glad for at det var flere dager til tirsdag :p Så tirsdagen reiste jeg hjem, de på sykehuset vill at jeg skulle være en dag til...men de hadde ikke tv der jeg var :confused005 så da måtte jeg hjem :D

Flere tvslaver der ute?

Jeg har ingen fast tv kveld lenger,for jeg ser de fleste seriene mine på nettet.Men i det siste har jeg rett og slett blitt litt sløv,og glemt å se på seriene jeg før har måttet få med meg.Så ligger vel 3-4 episoder etter på nettet nå,tenkte jeg kunne friske opp litt nå i romjulen også.Samboer skal jobbe,og jeg blir jo mye alene på den tiden.

Hehe..samme her ja- hatt tirsdagene som tvkvelden i "alle" år:) Var ikke heeelt fornøyd med gårsdagens Greys start men det tar seg vel opp igjen:)
Ellers er Solsidan ganske så morsom synes jeg! Big C har jeg sett på svensk tv så denne sesongen som går nå har jeg sett..fin morsom og trist. Ikke det beste for en som for tiden griner av ALT!

skal love deg at grey's tar seg opp iløpe av de neste episodene! :happy093

Greys er et must her i huset :) er nok en tv slave eller to her og :p

Back
Topp