Gravitest

• Trådstarter Trådstarter hjælpes
  • Opprettet Opprettet
H

hjælpes

Guest
Jeg har gjort jobben min, tatt pilla mi hver dag.
Er nå to uker siden jeg hadde samleie sist..
Hadde en slags mens for tre uker siden, men da gikk jeg på pilla så den var ganske sparsom, men nok til å bruke tampong.
Har nå slutta på pilla, og har hatt menssmerter siden (ca halvannen uke tenker jeg).
Jeg er ikke i et fast forhold, og er livredd for å være gravid.
Har kjøpt en test, men tør ikke ta den enda..
Hvis jeg er gravid kan jeg ikke beholde. Er aleine med to små, og midt i utdanning, samtidig som jeg pga sykdom ikke har helse til et barn til..
Hva ellers skal disse menssmertene være mener jeg :(
Er så redd :'(

Og hvis det (gud forby) skulle vise seg at jeg er gravid, hva gjør jeg da?
Skal til legen på mandag uansett, og må jo ta test før det. Kan jeg få han til å bestille time på sykehuset for meg? Hvor lang tid må jeg regne med å vente?
Trodde virkelig aldri dette kom til å bli en problemstilling jeg trengte å forholde meg til.. :(
Og jeg har ikke en gang tatt testen!!!
Var en periode som det var veldig stas med denne fyren, men så dabbet det liksom helt av igjen.. Og nå har jeg ikke snakket med han siden sist samleie. Det var altså lørdag for to uker siden, og han kom ikke heller. Men det er jo disse dråpene det snakkes om da..!
Gangen før det var jo før jeg hadde menstruasjon igjen. Så sjansen er jo egentlig liten..

For første gang i mitt lit håper jeg pcos'n har blusset opp igjen, og at det er cyster som gir smertene mine..

Mensen kan jo være litt træg etter pilleslutt da :) så kan gjerne det. Men ta testen du så får du svaret og er den negativ kommer gjerne mensen rett etter :) vis det skulle vise seg du er gravid så ordner legen time til deg eller du kan ringe direkte til kvinneklinikken tror jeg å få time selv. Ventetiden avhenger vel mest av hvor lang kø det er.

Men vil uansett ønske deg lykke til, håper du får negativ test.

Desember 2014

Bruker App

Så bra at testen ble negativ :)

Back
Topp