gravitamin

småbarnsmamma

Glad i forumet
forrige svangerskap spiste eg disse 3 iett hver dag for gravide og ammende.... nå finner eg de ikke i en h.... butikk
selges det i det hele tatt lengre???

Hmm... Har ikke hørt om disse.. Jeg tar nycoplus gravid for første trimester. Etter det kommer jeg bare til å ta vanlige vitaminpiller. Hørte at det var bra nok, men skal for sikkerhets skyld høre med jordmor når jeg skal til henne...

eg kjøpte de fra desember04 til juni 05.... det er jo ikke såååå lenge siden.
det var 3piller i plastpose hver dag allt i ett, i vanlige matbutikker!!
har sett i flere butikker ser ikke sporet av de lengre!!!

Jeg var og spurte på apoteket her etter di, Di hadde Ikkje det her heller.
Tenkte at det sikkert var fordi det er et ganske lite apotek her.... [:D]

Arrg.... irriterende.... de var så greie var jo med trankapsel og allt mann [:(][:(][:(]
lurer på om eg kan ringe eller finne det ut på internett.... VILL ha de nå og[:@]

Jeg tar gravitamin. Kjøpte dem på apoteket her i byn, så de selges iallefall, men aner ikke om dem selges andre steder. På et annet apotek her i byn hadde dem vitaminer for gravide som var et annet merke, men inneholdt noenlunde det samme da... Håper du finner det iallefall da [:)]

Har da hørt om flere her inne som tar Gravitamin... men jeg har aldri sett etter dem selv så jeg vet ikke hvor de er å få...

Lykke til med letingen!

Jeg tok dem, finnes på apoteket.. [:)]

De skal ha dem på apoteket.....der har jeg sett dem for ikke lenge siden!

M

eller...er ikke sikker på om jeg har sett dem med trankapsler forresten!

Jeg kjøpte en pakke på apoteket i aug.05 - de finnes sikkert fortsatt.

jeg bruker gravitamin som man får kjøpt på apoteket. men det er bare eb pille med alt en gravid trenger,

Jeg tar "multivitamin til gravide" kjøpt på helsekosten. De inneholder folat, og skal taes det første trimester, men anbefales at man tar de hele svangerskapet, da man skal ta folat hele svngerkspet. I tillegg tar jeg ren omega 3 uten tilsatte vitminer (da man kan få for mye av bl.a. A- vitamin)

Jeg bruker vitaplex "Alt i ett" for gravide og ammende.
Det er 24 poser med 3 tabletter i hver pose:
Omega-3
Vitamin/Mineral
Kalsium

Jeg kjøper den på Coop Mega.

ORIGINAL: BflyW

Jeg bruker vitaplex "Alt i ett" for gravide og ammende.
Det er 24 poser med 3 tabletter i hver pose:
Omega-3
Vitamin/Mineral
Kalsium

Jeg kjøper den på Coop Mega.

ja det var de eg brukte sist gang og men finner de ikke i en forbanna butikk.... det er jo nesten 10mnd siden eg var gravid sist, er jo ikke sååååå lenge siden, da hadde d over allt[:@]

har vert på 5apotek men finner ik der heller eg[:@]

har du ingen coop mega butikk i nærheten? (Siden vi er to stk her som har skrevet at vi kjøper det på coop mega...)

jo men de hadde ikke der i den butikken heller, er det vanskelig og få inn varer i bergen eller.

så dumt!
Kan liksom ikke se at den kun skal selges her på Østlandet...

Back
Topp