Gravidyoga

Peeves

Glad i forumet
Marsboerne 2023
Hei :)

Er det noen som har begynt med gravidyoga nå eller har gått på det før? Jeg må enten begynne nå i uke 11 eller i uke 18 og er litt usikker. Er ganske kvalm og dårlig nå og håper det gir seg snart, så kanskje det er greit å vente litt. Noen som har erfaring med gravidyoga generelt eller når man bør begynne? Eller har noen av dere funnet noe bra på nettet?

Hei!

Vent til uke 18. om du ikke er i form nå, har det lite for seg. Og kanskje kjenner du liv i uke 18 og videre, slik at det virker mer «meningsfylt»

Hilsen yogalærer

Jeg gikk litt før sommeren, da var jeg i uke 12-15, og det føltes litt rart. Går nå også, om jeg kan, er uke 23 og det er mange som er «mer gravide» enn meg :joyful:

Jeg skal trene hjemme fordi det ikke er gruppetimer her. Men det finnes mye bra på YouTube. F.eks noe ala dette. Tenker å ta relativt korte økter regelmessig så jeg ikke overdriver det. Men jeg vil begynne nå før jeg blir tyngre! :)

Jeg starta for sent sist og bekkenet var allerede så vondt da at jeg ikke klarte øvelsene. Denne gangen vil jeg prøve å styrke det tidlig.

Takk for svar og tips! Var litt redd for at det kom til å bli for seint å begynne i uke 18, men tror jeg begynner litt hjemme nå og satser på at formen bedrer seg snart. Lurt å kjøre korte økter, skal prøve meg på det!

Takk for svar og tips! Var litt redd for at det kom til å bli for seint å begynne i uke 18, men tror jeg begynner litt hjemme nå og satser på at formen bedrer seg snart. Lurt å kjøre korte økter, skal prøve meg på det!
Sniker fra en annen gruppe - jeg begynte på gravidyoga i går for første gang og der var vi mellom uke 23 - 33 så absolutt ikke for sent :)

Back
Topp