Gravidyoga

Bringebærpudding

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julikulene 2020
Noen med erfaring? Ble anbefalt dette for å lære å puste under fødselen, men er i utgangspunktet ingen yoga/pusteperson :p
 
Noen med erfaring? Ble anbefalt dette for å lære å puste under fødselen, men er i utgangspunktet ingen yoga/pusteperson :p

Nei har ikke erfaring, men kunne tenke meg å prøvd :) selvom jeg er ganske sikker på at ingen kan lære meg å puste noe roligere enn jeg gjorde uten pusteøvelser sist :hilarious:
 
Jeg har meldt meg på et kurs. Tenker mest på trening/avslapning i svangerskapet og så får det være bonus hvis jeg får bruk for noe under fødselen.
 
Eg var med forrige svangerskap, syns det var greit å vera med på. Følte kanskje ikkje at det var så spes med pusteøvelser for fødsel, men det kom kanskje litt innbaka i det. Eg var med allerede frå uke 11 då så eg følte eg fekk meir utav det enn dei så var i siste trimesteret. Eg kunne pusta, bøya og tøya. Det hadde dei andre litt vanskeligheter med. Pleie å gå på vanlig yoga og syns da e veldig deilig treningsform. Men den gravidyogaen er jo meir tilrettelagt og alle er i samme situasjon. Så ein kan stifta nye bekjentskaper for videre i barsel òg:D
 
Back
Topp