Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan dette gjøres om en ikke har gått på yoga før? Lyst til å prøve, men redd jeg nok ikke er fleksibel nok [emoji16]
Jeg har brukt Yoga with adriene på YouTube. Hun har mange gode videoer og egne videoer for forskjellige øvelser [emoji108]Noen som har tips til gode gravidyoga-filmer på YouTube for oss som bor på landet uten sånne fancy studioer? [emoji85][emoji23]
Kan dette gjøres om en ikke har gått på yoga før? Lyst til å prøve, men redd jeg nok ikke er fleksibel nok [emoji16]
Jeg har brukt Yoga with adriene på YouTube. Hun har mange gode videoer og egne videoer for forskjellige øvelser [emoji108]
Noen som har tips til gode gravidyoga-filmer på YouTube for oss som bor på landet uten sånne fancy studioer? [emoji85][emoji23]
Tusen takk for tips, skal sjekkes ut [emoji4] Er skikkelig stiv om dagene, spesielt etter en lang dag på jobb.Klart du kanYoga er spesielt bra for oss som har en stiv kropp. Anbefaler Jivamukti (jivamuktiyoga.no) - de har gravid yoga på torsdager
![]()
Jeg hadde aldri vært på yoga. Syntes det var veldig deilig![]()
Jeg har brukt Yoga with adriene på YouTube. Hun har mange gode videoer og egne videoer for forskjellige øvelser [emoji108]