Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan dette gjøres om en ikke har gått på yoga før? Lyst til å prøve, men redd jeg nok ikke er fleksibel nok [emoji16]
Jeg har brukt Yoga with adriene på YouTube. Hun har mange gode videoer og egne videoer for forskjellige øvelser [emoji108]Noen som har tips til gode gravidyoga-filmer på YouTube for oss som bor på landet uten sånne fancy studioer? [emoji85][emoji23]
Kan dette gjøres om en ikke har gått på yoga før? Lyst til å prøve, men redd jeg nok ikke er fleksibel nok [emoji16]
Jeg har brukt Yoga with adriene på YouTube. Hun har mange gode videoer og egne videoer for forskjellige øvelser [emoji108]
Noen som har tips til gode gravidyoga-filmer på YouTube for oss som bor på landet uten sånne fancy studioer? [emoji85][emoji23]
Tusen takk for tips, skal sjekkes ut [emoji4] Er skikkelig stiv om dagene, spesielt etter en lang dag på jobb.Klart du kan Yoga er spesielt bra for oss som har en stiv kropp. Anbefaler Jivamukti (jivamuktiyoga.no) - de har gravid yoga på torsdager
Jeg hadde aldri vært på yoga. Syntes det var veldig deilig
Jeg har brukt Yoga with adriene på YouTube. Hun har mange gode videoer og egne videoer for forskjellige øvelser [emoji108]