Gravidyoga

Engodnrto

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Noen her som driver med gravidyoga? Jeg begynner denne uka på gravidyoga styrke, noen med erfaringer de vil dele?

Jeg går på medisinsk yoga (vært 2ganger). Utrolig deilig å få pustet og strekt litt på kroppen. Skikkelig godt for både kropp og sjel! :)

Går på medisinsk yoga, og synes det er bortkasta tid og penger. Bekkenet gjør enda vondere der og det er kun pusting - ikke i næææærheten av trening.

Går på medisinsk yoga, og synes det er bortkasta tid og penger. Bekkenet gjør enda vondere der og det er kun pusting - ikke i næææærheten av trening.

Hvis du ønsker trening, så burde du gå på annen type yoga kanskje...evt trene noe annet enn yoga ;)

Hvis du ønsker trening, så burde du gå på annen type yoga kanskje...evt trene noe annet enn yoga ;)

Jeg var ute etter rolig, men funksjonell og statis trening. Har vært på yoga før, og tok kontakt med folkene bak tilbudet - og de lovte noe annet enn det som faktisk leveres. Vi sitter faktisk bare i ro! Eller ligger! Er veldig plaget med bekkenet for tiden, så nå ingen vil nok se meg på bodypump eller step, for å si det slik ;) Er veldig glad i yoga, men ikke tulleyoga til 2100kr.

Jeg var ute etter rolig, men funksjonell og statis trening. Har vært på yoga før, og tok kontakt med folkene bak tilbudet - og de lovte noe annet enn det som faktisk leveres. Vi sitter faktisk bare i ro! Eller ligger! Er veldig plaget med bekkenet for tiden, så nå ingen vil nok se meg på bodypump eller step, for å si det slik ;) Er veldig glad i yoga, men ikke tulleyoga til 2100kr.

Hehe skjønner! Kjipt å bruke så mye penger, når man tror det er noe annet! Her var jeg veldig forberedt på hva jeg gikk til, da søsteren min gikk på det samme når hun var gravid. Kjenner det også i bekkenet når vi ligger, så ligger mer på siden, synes det hjelper. Er så deilig når vi er ferdig med timene, føles som brystkassa åpner seg skikkelig opp og løser opp musklene i rygg og nakke. Men det er vell ikke for alle :)

Back
Topp