Gravidyoga/trening i Bergen?

Lillesnupp

Forelsket i forumet
Noen som vet om det finnes gravidyoga eller annen gravidtrening i Bergen? Leste om gravidsvømming på Os, hørtes sykt digg ut, men blir litt langt å kjøre.

Planlegger dere å gå på noe sånt?
 
Noen som vet om det finnes gravidyoga eller annen gravidtrening i Bergen? Leste om gravidsvømming på Os, hørtes sykt digg ut, men blir litt langt å kjøre.

Planlegger dere å gå på noe sånt?
Jeg kunne også tenkt meg å gå på noe sånt her i bergen! gikn på gravide trening i basseng med første og det var fantastisk! Lurer selv på hvor de har slikt tilbud, yoga også! :)
 
Jeg lurer på det samme ^^
 
Anbefaler gravidpilates :) jeg har vært instruktør i det frem til juni, og fått masse bra tilbakemeldinger. Jeg gjør øvelsene nå også, og merker stor forskjell de dagene jeg har gjort de, kontra når jeg har slurvet unna. Les litt om det på Google, og søk om det finnes nær deg, om du tror det er noe for deg :)
 
Sniker fra des. 14. Jeg gikk på gravideyoga på Verftet. Sjekk ut hjemmesiden www.stillhet.no. Var veldig fornøyd. Er et 6 ukers kurs, og som regel vil det gå et som passer for de fleste. Traff mange koselige jenter der, og lærte masse sin var til stor hjelp under fødsel :)
 
Jeg er også interessert i gravidyoga i Bergen! Kan en gå på et kurs som går hver uke hele graviditeten?
 
Back
Topp