Gravidyoga. OPPDATERT

Silje1982

Forumet er livet
Fantastisk sier jeg bare[:D] Joda, jeg var vel egentlig litt skeptisk i utgangspunktet for følte vel kanskje at det var litt alternativt og trodde ikke at det kom til å passe meg, men der tok jeg jammen meg feil[:)] Det ble fokusert på pust, rygg og bekken. Og ikke minst var det mye avslapping. I slutten ble det brukt myyyye tid til å slappe av og det var bare helt fantastisk. Jeg koblet helt ut og kjente at jeg har ikke slappet så godt av på flere år. Det var bare helt utrolig. Både kroppen og babyen hadde godt av det[:)] Ja, jeg kommer så absolutt til å gå flere ganger og det var virkelig noe som fikk roet ned både kropp og sjel i en hektisk hverdag[:)]

Er det noen som har prøvd det eller som vurderer det?[:)] Jeg har ei svigerrinne som har startet yogasenter i sandnes så nå tenkte jeg på å teste det ut og se om det kan hjelpe på energien min[:)]

Har ikke prøvd, men har tenkt på det flere ganger.. Har veldig lyst til å trene litt, slik at energien forhåpentligvis øker litt..
Hvor i Sandnes er det hun driver?

Hørtes spennene ut. Kanskje de har det dit jeg skal flytte=). Må sjekkes ut!

ORIGINAL: *Knøttet*

Har ikke prøvd, men har tenkt på det flere ganger.. Har veldig lyst til å trene litt, slik at energien forhåpentligvis øker litt..
Hvor i Sandnes er det hun driver?

Hun holder til i langgaten i Sandnes:) Det heter Satya yoga så bare gå inn på hjemmesiden og se:) Jeg tenkte nå at det er verdt å prøve:)

Jeg skal melde meg på gravidyoga. Kjenner flere som har gjort det, og som anbefaler dette!!

Det er sikkert både nyttig og gøy,men jeg tror nok ikke det blir tid til det her. Når studiene begynner i august og man i tillegg skal leke med mann og barn og helst jobbe litt ved siden av,ser jeg for meg at dagen er fylt opp [:)]

Jeg gikk på gravidyoga i forrige svangerskap. Var sosialt, kjekt at alle var i samme situasjon. [:)] Fikk en del ut av pusteøvelsene der og da. Men føler at jeg ikke fikk så mye ut av det under fødselen senere, det kan jo hende at jeg pustet mer bevisst uten å tenke over det...

Men når vi skulle meditere sovnet jeg... [:D]

Brukte mye av tiden til å fokusere på babyen i magen, og han ble alltid veldig aktiv når jeg var der.

Det høres veldig bra ut:) Og ikke minst sosialt:) Så dette skal jeg prøve på tirsdag:) Blir spennende:) Håper at je får utbytte av det og at det hjelper på energien:) Så jenter:) Det høres ut fra det jeg leser her at det er verdt å prøve:)

Hvor mye koster det??? og når og hvilken dag er det? og kan man møte opp, eller må man ringe osv.

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Hvor mye koster det??? og når og hvilken dag er det? og kan man møte opp, eller må man ringe osv.

Gå inn på hjemmesiden:) Det heter Satya:) Mener at det koster 150 kr timen og hvis du liker det kan du kjøpe deg klippekort:) Slik jeg forsto det på svigerinnen min er det bare til å møte opp:) Hun startet opp i januar og slik jeg forsto det så var det ikke så mange som har fått med seg at hun driver med gravidyoga også:)

Back
Topp