junibebi89
Gift med forumet
Noen som har noe erfaring med det? Var det bra? Hvor mye kostet det?
Tenker å melde meg på mens syns prisene var litt stive. 1600 kr..
Tenker å melde meg på mens syns prisene var litt stive. 1600 kr..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg går på det. Begynner kurs nr. 2 i neste uke. Betaler rundt 2000 for åtte ganger...
Jeg er veldig fornøyd. Gikk på annen yoga før (dynamisk/ashtanga yoga), både på yogapraksis og på treningssenter, og for meg hadde ikke det funket i det hele tatt.Hva synes du? Kan man ta vanlig yoga på treningssenter tro?![]()
Jeg er veldig fornøyd. Gikk på annen yoga før (dynamisk/ashtanga yoga), både på yogapraksis og på treningssenter, og for meg hadde ikke det funket i det hele tatt.
Mange øvelser som rett og slett ikke er bra for bekkenet og kroppen hos gravide, og ingen forberedelser til å tåle svangerskapet og fødsel best mulig. Spesielt hvis du ikke har tidligere yogaerfaring.
På et treningssenter får du også minimal veiledning av instruktøren pga. mange i salen. De har også sjelden kunnskap om gravide og yoga.
Kan virkelig anbefale det! Men så var jeg i basseng og svømte i helgen, og det føltes virkelig bra for bekkenet, så hvis du har bekkenplager så ville jeg kanskje investert i bassengtrening istedenforÅja. Takk for svar!! Er så mange kurs for det pg så er vanskelig å velge og. Men hadde vært fint med det billigste kanskje
![]()
Kan virkelig anbefale det! Men så var jeg i basseng og svømte i helgen, og det føltes virkelig bra for bekkenet, så hvis du har bekkenplager så ville jeg kanskje investert i bassengtrening istedenfor
På belly&baby der jeg trener yoga er alt ganske fødselsforberedende, så hvis du føler behov for det så kan det absolutt anbefales.
Ja, følte meg ganske tung i kroppen, men jeg svømte i motstrømsbasseng og da må man jo ta i litt hvis man ikke skal forsvinne bakover i bassengetÅh ja jeg var faktisk på svømming forrige uke. Og det var skikkelig deilig! Men ble veldig fort sliten, tung, trøtt og andpusten. Husker det var helt skjønt å komme seg opp av vannet i grunn.. har du det og sånn?
Jeg fant noe student gravid yoga ting nå til 900 kr.. billigste til nå.. men klarer ikke helt å bestemme meg..
Ja, følte meg ganske tung i kroppen, men jeg svømte i motstrømsbasseng og da må man jo ta i litt hvis man ikke skal forsvinne bakover i bassengetKjente hvertfall at det jobbet godt i bekkenet
Hvor mange ganger er yogaen til 900kr? Høres jo ut som en bra deal![]()