Gravidvitaminer

Sarabi

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Maisløyfene 2024
Hei! Akkurat nå bruker jeg Lifeline Care gravidvitaminer, men pakken er snart tom og jeg vurderer å bytte til Nycoplus. Jeg sliter skikkelig med lukta/smaken av den blå tabletten i Lifeline og lurer på om det er noen som har erfaring med Nycoplus og kan svare på om det er veldig sterk smak/lukt på noen av de tablettene.
 
Jeg synes ikke det, men får de fort bak i svelget før jeg svelger de:happy:
 
De fra nycoplus har ikke samme smak og henger ikke like mye fast i halsen som de fra lifeline! Jeg har bare tatt dem en gang nå, ble ganske kvalm kort tid etter, men vet ikke om det har en sammenheng siden jeg bare har tatt dem en gang. Ellers var de mye enklere å ta, det er samme greie med 2 like drasjerte tabletter og 2 omega3.
 
Har lurt på det samme som deg her, om jeg skal vurdere nycoplus. Jeg blir kvalm av det meste og kaster fort opp
 
Jeg synes ikke det, men får de fort bak i svelget før jeg svelger de:happy:

De fra nycoplus har ikke samme smak og henger ikke like mye fast i halsen som de fra lifeline! Jeg har bare tatt dem en gang nå, ble ganske kvalm kort tid etter, men vet ikke om det har en sammenheng siden jeg bare har tatt dem en gang. Ellers var de mye enklere å ta, det er samme greie med 2 like drasjerte tabletter og 2 omega3.

Takk for svar!
 
Jeg brukte Lifeline kapslene, og jeg brakk meg hver gang så jeg mest unngikk og ta dem!:hungover: Gikk da overt til Nycoplus og det var null problem! De er fortsatt store, men setter seg ikke fast i halsen eller lukter noe, så de går lett ned alikevell.
Jeg anbefaler vertfall Nycoplus!!:D:D
 
Så bra at vi er flere, ikke bare jeg som er vanskelig :hilarious: Tror jeg skal prøve nycoplus, siden jeg uansett må kjøpe ny pakke snart!
Hehe, jeg har vel to brett igjen i min. Men det går bare ikke :stop: og samboeren sa bare at er ikke noe poeng og ta di vsit du bare skal kaste di i toalette :hilarious::hilarious: så han mente også at jeg måtte bytte :)
 
Du kan og ta vanlige multivitamin, bare sjekke at de inneholder nok folat og jod :)
 
Back
Topp