Gravidvennlige overdeler

Perleonske_94

Gift med forumet
Himmelbarn
Marsboere 2020
Septemberlykke 2024
Ser det oftest blir spurt om bukser, og der har jeg funnet noen som jeg syns er ok.

Har noen tips om overdeler og/eller kjoler som passer til kontor jobb? Ikke pinup-type stil, men fin hverdagsbruk.

Ser det oftest blir spurt om bukser, og der har jeg funnet noen som jeg syns er ok.

Har noen tips om overdeler og/eller kjoler som passer til kontor jobb? Ikke pinup-type stil, men fin hverdagsbruk.
Liker du tettsittende klær, eller mer løse?

Litt løse:

Tettsittende:

https://www.zalando.no/anna-field-mama-topper-langermet-blue-ex429g06r-k11.html

Jeg har mye fra Anna Field, både brukt og nytt. Synes det merket er mye bedre enn H&M og andre store kjeder. Passformen fungerer bra, både på meg og på familiemedlemmer jeg fikk arve fra. Vi har forskjellig kroppsform uten at det ble noe problem.

Liker også veldig godt kjolene, og jeg har brukt å kombinere de enkle kjolene de har med en kort genser over, det fremhever magen veldig fint. Også fornøyd med tights og skjørt derfra, om det skulle være aktuelt for deg

Ikke konkret tips, men alt av kjoler og skjørt med stretch funker fint! Jeg har to gravidskjørt og en gravidkjole, resten er tettsittende med stretch! Ellers skjørt som er lange og løse men stramme i midjen er fint. Overdeler som skjorter/bluser med innstramming over magen er fint syns jeg! Eventuelt bruke vanlige skjorter/bluser som er oversized med et tynt belte over magen :Heartred Sliter selv med tettsittende klær når jeg har lagt på meg, føler de nye «valkene» mine viser og det er fryktelig sårt for meg:bag: må bare si at jeg tenker overhode ikke over slikt med andre, men jeg sliter med kropp og mat

Back
Topp