Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ikke svar på første spørsmål, men svaret på andre spørsmål var for meg NEI jeg brukte mine vanlige string- og brazilian cut-truser. De var lave nok til å ligge godt under magen.
Til etter fødsel er det greit å ha noen truser som holder nattbind og etterhvert vanlige bind på plass. De første dagene etter fødsel anbefaler jeg bare å bruke bleiene/engangstrusene på sykehuset.
Har ikke brukt egne gravidtruser. Bare kjøpt en størrelse større og noen som ikke har hard kant øverst. Mange får litt problemer med utflod/sopp osv etterhvert i svangerskapet så skulle uansett ikke anbefale en tett truse. Men her har vel folk sikkert ulike erfaringer.
Ikke hatt hende truser til etter fødsel heller, de samme som jeg brukte som høygravid, fubgerte utmerket etter fødsel
Jeg måtte bruke gravid truser de 2 siste mnd. Synes det var ubehagelig med vanlige truser som lå så langt nede. den første tiden etter fødsel brukte jeg nydelige engangstrusene fra sykehuset før jeg begynte å bruke mine vanlige truser igjen.
Fra 7.måned har jeg brukt gravidtruser kjøpt på KappAhl. Synes de er gode å bruke og endelig er jeg kvitt ubehaget. Vanlige truser ble for ubehagelig og stramt på undersiden av magen, så jeg måtte uansett ha kjøpt nye. Sikkert smak og behag dette.
Jeg bruker ikke gravidtruser. Kun myke, elastiske stringtruser i modal/tencel fra Cubus. Er i uke 34 nå.
Men for tiden etter fødsel har jeg brede truser med høyt liv klar. Noen av dem i bomull, noen i modal/tencel, men felles for begge er at sømmene er flate, myke og elastiske. Disse er det plass til svære bind inni.
For meg som har litt ekstra polstring nederst på magen lager vanlige truser en veldig ulekker kant i den lille bilringen, som vises utrolig godt gjennom gravidbuksa. Kjøpte noen highwaisttruser i stoor størrelse fra Cubus og Sloggi nå, og de er MAGISKE å ha på, har ingen søm øverst som strammer, og ellers i behagelig mykt stoff. De fra Sloggi får man også i string. Vil absolutt anbefale de! disse store blir uansett supergode å ha i barselstiden, så de er verd pengene. En billig investering i litt komfort de månedene som er de hardeste.
Bruker high waist til vanlig så har foreløpig ikke trengt egne truser da disse er stretchy, men hadde på meg en g-streng (vaskedag ) her om dagen og det gikk helt fint. Den la seg bare pent nederst ved magen.
Brukte vanlige stringtruser, men måtte opp en størrelse etter hvert. Kjøpte «fødetruser», noen store vanlige truser. Kjøpte både med høyt og vanlig liv og likte ikke de med høyt liv som gikk over keisersnittsåret. Likte bedre at de stoppet like under.