Gravidtruser som ikke går over magen.

Sillynelly

Betatt av forumet
Har klart meg med mine vanlige truser til nå, men nå er de for trange. Uansett trengs vel romslige truser til barsel.

De fleste trusene jeg finner går over magen, og det får jeg lett vondt i magen av. Selv om de egentlig ikke strammer.

Noen som kan anbefale noen myke truser (type mamma eller vanlige) som er skikkelig elastiske, men som ikke går over magen?
 
Jeg brukte noen sømløse fra H&M. Ganske usexy, men de var veldig behagelige både mot slutten av svangerskapet og etter keisersnitt.
 
HM har noen som ikke går opp over min mage iallfall :)
 
Jeg har også fra hm. De er gode, men kanskje litt store i størrelsen. Jeg kjøpte min vanlige størrelse, de er romslige.
 
Jeg brukte noen sømløse fra H&M. Ganske usexy, men de var veldig behagelige både mot slutten av svangerskapet og etter keisersnitt.
Supert, det høres perfekt ut for min dustete overfølsomme mage (jeg har i perioder brukt mammabukser selv om jeg ikke var gravid, pga magesmerter)!

Er det Mamma-kolleksjonen eller vanlige sømløse du har brukt? Fant sømløse i begge kategoriene :).
 
Jeg har måttet kjøpe noen nye truser, men kjøpte bare vanlige truser, i en størrelse større enn jeg pleier. Jeg liker ikke å ha over magen, jeg foretrekker å ha dem under. Kjøpte vel på hm.
 
Supert, det høres perfekt ut for min dustete overfølsomme mage (jeg har i perioder brukt mammabukser selv om jeg ikke var gravid, pga magesmerter)!

Er det Mamma-kolleksjonen eller vanlige sømløse du har brukt? Fant sømløse i begge kategoriene :).
Vanlige :) Kjøpte bare en str større enn jeg vanligvis bruker.
 
MOM 3-pakning med brasilianske truser med lavt liv fra Lindex synes jeg er veldig behagelig. De er på tilbud nå også. De skrår litt nedover på midten foran slik at de ligger fint nedenfor magen.
 
Chantelle soft strech er magiske (men dyre) de mest elastiske sømløse trusene som finnes. (Har jobbet i undertøysbutikk)

ellers har de noen 3pk momtrusene som nevnt over fra Lindex :happy:
 
Back
Topp