Gravidtruser? Eller andre behagelige truser?

AliceInWonderland

Forelsket i forumet
Februarlykke 2022❄️
Hei!

Skal til innkjøp av nytt undertøy, og kom til å tenke på om hva slags type truser jeg ville trengt fremover? Er det noe poeng i å få tak i gravidtrusene, eller er det like greit å bruke vanlige og evt «size up»?

Hei!

Skal til innkjøp av nytt undertøy, og kom til å tenke på om hva slags type truser jeg ville trengt fremover? Er det noe poeng i å få tak i gravidtrusene, eller er det like greit å bruke vanlige og evt «size up»?
Jeg har brukt vanlige hele svangerskapet tidligere. Men kan anbefalte sånne sømløse fra b.l.a. H&M og KappAhl. Har noen som er smal bak, kan brukes som string, men må ikke. Og høye i livet :)

Innser at behovet kanskje avhenger litt av hvor langt man er på vei også til en grad? Skulle uansett ha noe nytt nå, da hjemmekontor har ført med litt ekstra kg og der hadde vært behagelig med strl opp.

Jeg liker H&M divided hipsters som kommer i 3pk.
De er ganske lave, så passer fint både med stor mage og flat mage.
Truser som er høye i livet får etterhvert strikken på en irriterende plass når magen begynner å vokse.

Jeg liker H&M divided hipsters som kommer i 3pk.
De er ganske lave, så passer fint både med stor mage og flat mage.
Truser som er høye i livet får etterhvert strikken på en irriterende plass når magen begynner å vokse.
Ja, eller så ruller de seg nedover :bored:

Ja, eller så ruller de seg nedover :bored:

Ja!! Mine ruller seg nedover! Så sykt irriterende :hilarious:

Har hatt noen gravidtruser fra lindex. Følte de gikk nesten opp til nakken, men de var sykt gode å gå i :happy:

Jeg kjøpte en str større etter å ha lest råd, både i myk amme -bh og truser. Det ble jo alt for stort! :hilarious:

Jeg hadde ikke behov for større truser sist. Men jeg sverger til hipster fra Kari traa i 100% bomull. Det er eneste hipstertrusa jeg har funnet ever som ikke har for stram strikk og som ikke lager «4 rumpeballer». Ikke akkurat mata hari-sexy men veldig gode :)

Jeg likte slike som skrår ned under magen, hvertfall da den ble stor :rolleyes: Nå har jeg bare truser med litt høyde på livet, så må nok investere i noen andre etter hvert ja :p

Back
Topp