Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah takk skal sjekke ut!Boob sin onde-on-never-off, kunne bodd i de, eller har nesten bodd i de siden sist graviditet. Har to stykker som brukes flittig. Kjøpte mange sist men ingen måler seg med disse.
Hva skal den brukes til? Til forrige kjøpte jeg en på salg på motherhood i USA, den er super til yoga (og styrketrening de aller siste ukene). Til løping og ski og sånn bruker jeg helst mine vanlige treningstights (skyver de under magen og tar en lang topp over).Noen som har gravidtreningstights å anbefale? Noen som har prøvd den fra aimn f eks? Gjerne en som sitter godt.
Hadde en fra Casall sist, men den ble fort slapp og dårlig hold i.
Hm sine, er greie men ble fort slitte syntes jeg, kjøpt gravidtights fra boohoo, og likte ikke formen fordi den ble hengete i rompa og magen var rar. Har kjøpt brukt mamalichus og der syntes jeg magen er rar, akkurat som de glemte å lage plass bare lagde mer stoff. Det er vel de jeg hadde sist har kun tre igjen fra sist svangerskap og bruker boob sin ute blandet folk og hjemme(god og fin), men den fra boohoo bruker jeg kun hjemme for den var ikke fin på.Ah takk skal sjekke ut!
Hvilke andre har du?
Styrketrening og turgåing. De forrige gangene har jeg brukt vanlig høytliva tightser hele veien, men kjenner de begynner å bli trange allerede nå, hehe.Hva skal den brukes til? Til forrige kjøpte jeg en på salg på motherhood i USA, den er super til yoga (og styrketrening de aller siste ukene). Til løping og ski og sånn bruker jeg helst mine vanlige treningstights (skyver de under magen og tar en lang topp over).
Jeg er motsatt - orker ikke høyliva tights. Fordel å slippe å kjøpe egne gravidtights, men da har jeg dessverre ingen råd å komme medStyrketrening og turgåing. De forrige gangene har jeg brukt vanlig høytliva tightser hele veien, men kjenner de begynner å bli trange allerede nå, hehe.
Jeg MÅ ha en høytliva tights, orker ikke at magen detter uteller så er det jo et praktisk og billig triks å ta tightsen under magen
![]()

Gjør de? Har du link eller navnet på tightsen?Jeg kjøpte gravid treningstights fra HM. Den sitter veldig bra. Og ikke var den dyr heller.
Nå bestilte jeg meg to andre i går, men da må jeg absolutt sjekke ut det!Wearefit har jeg brukt de 2 siste svangerskap! Helt fantastisk høy på livet og stretch. Kunne bruke XS hele svangerskapet![]()
Takk!Ja, det jeg er redd for, at det bare er ekstra stoff og ikke noe hold.Hm sine, er greie men ble fort slitte syntes jeg, kjøpt gravidtights fra boohoo, og likte ikke formen fordi den ble hengete i rompa og magen var rar. Har kjøpt brukt mamalichus og der syntes jeg magen er rar, akkurat som de glemte å lage plass bare lagde mer stoff. Det er vel de jeg hadde sist har kun tre igjen fra sist svangerskap og bruker boob sin ute blandet folk og hjemme(god og fin), men den fra boohoo bruker jeg kun hjemme for den var ikke fin på.
Fant den ikke nå.. Sikkert utsolgt. For jeg kjøpte den på salg, til 125 kr, for ca en mnd siden. Dumt de har sluttet med dem.Gjør de? Har du link eller navnet på tightsen?![]()
Hm, nei tror det er utsolgt. Søkt og søkt på hm men finner ingen..Jeg finner ikke treningstights på hm lengre. Skulle kjøpe for en uke siden, men finner ikke på nettsiden...
Jeg må også ha noe over magen. Tror det har litt med at jeg er ganske kraftig. Hadde jeg vært tynn og gravid er det "lettere" å ta buksa under magen. Nå er jeg tykk og "fleskete" I tillegg til gravid
Ja, finnner den ikke jeg heller. Veldig dumt, ja.Fant den ikke nå.. Sikkert utsolgt. For jeg kjøpte den på salg, til 125 kr, for ca en mnd siden. Dumt de har sluttet med dem.