Gravidtrening

Kaosgrl

Glad i forumet
Sommerfuglene
Junibarna 2019
Julibarna 2019
er det noen som har erfaring med gravidtrening i Trondheim? Slet veldig med bekken sist graviditet, og ønsker nå prøve forebygge så mye som mulig. Trente via fysio sist, men ønsker denne kanskje et litt mer aktivt miljø hvor man blir kjent :)

Bare gått på barseltrening via fysio selv, men hørt mange skryter av tilbudet til Femme :)

Jeg er ikke kjent med gravidtilbudet der, men var hos Femme da jeg bodde i Trondheim og fikk problemer med ryggen. Hørt flere skryter av dem, så du kan jo sjekke ut hva de har :)

Bare gått på barseltrening via fysio selv, men hørt mange skryter av tilbudet til Femme :)
Jeg er ikke kjent med gravidtilbudet der, men var hos Femme da jeg bodde i Trondheim og fikk problemer med ryggen. Hørt flere skryter av dem, så du kan jo sjekke ut hva de har :)
Takk :) har sjekket ut femme, men de gruppetimene som er satt opp passer så utrolig dårlig. Vet man kan ha egentrening utenom, men kjenner jeg meg rett da finner jeg ofte på gode unnskyldninger ;) men kan høre med de om det feks finnes timer for de med bekkenproblemer med fysio.

Back
Topp