Gravidtester

Så spennende med tidlig ul:) Jeg har selv når jeg er 6+1 (mulig 6+2). Er litt redd for om det er for tidlig til at gynekologen min kan se hjerteaktivitet. Forhåpentligvis kan de hvertfall se et foster og at det er plassert på riktig sted:)
Min undersøkelse er for å sjekke at graviditeten foregår i livmoren :) om jeg får se hjerteaktivitet er det en bonus, men ikke noe jeg tar så tungt.
 
Min undersøkelse er for å sjekke at graviditeten foregår i livmoren :) om jeg får se hjerteaktivitet er det en bonus, men ikke noe jeg tar så tungt.
Lykke til :) Jeg fikk sjekket at det lå i livmoren sist uke (6+5)! Det var fantastisk! Skal tilbake i morgen for å se hvor mye den har vokst på en uke og om vi kan se hjertet :)
 
e5ae3dd7a1e107c350dbc96f3e7eff04.jpg

De to øverste tatt 14.09, de to i midten 15.09 og nederste i dag 18.09! Grei stigning! Kjenner jo ingenting så greit å få det bekreftet med tester [emoji14]
 
e5ae3dd7a1e107c350dbc96f3e7eff04.jpg

De to øverste tatt 14.09, de to i midten 15.09 og nederste i dag 18.09! Grei stigning! Kjenner jo ingenting så greit å få det bekreftet med tester [emoji14]

Kjempe fin stigning:) Hvor langt er du på vei? Jeg har en lang testrekke selv. Som du skriver, så er det kjekt å få bekreftet det med tester når symptomene uteblir:)
 
Kjempe fin stigning:) Hvor langt er du på vei? Jeg har en lang testrekke selv. Som du skriver, så er det kjekt å få bekreftet det med tester når symptomene uteblir:)
Tror jeg er 4+6 i dag, men litt usikkert mtp utskraping og ingen mens før graviditet igjen :p siste testen tok jeg i går kveld 4+5.
 
20160919_135603.jpg



20160919_135519.jpg


Den øverste ble tatt forrige mandag, da var jeg 4 + 4 ut fra menstermin. Den nederste i dag, og jeg er jeg 5 + 4 med samme terminregning. Men, jeg er nok 100 % sikker på at det er 2 dager feil, og at jeg er 5 + 2 idag. :)
 
Tok denne i dag, har rett og slett ikke tørt å ta en test etter jeg fikk den siste positive til tross for at jeg har fått først positive så negative så positive igjen.. Men nå måtte jeg bare ta en test 7 dager etter siste test og nå har jeg endelig fått det skikkelig bekreftet :D

2li927t.jpg
 
Back
Topp