Gravidtester som blir positive og negativ??????

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
jeg har nå i to altså 2 uker har Potive og negativ tester om hverandre jeg har tatt negative tester på morgenen og tatt nye utover dager som blir positive og dette har jeg gjort i 2 uker hvor det samme her skjedd vær dag (det er synelige tester ikke noe sånn skimte streker) og får så og bli negative igjenn til morgenen! jeg er så forvirra og skjønner ingenting? noen som har opplevd det samme???? min siste mens var 13mars jeg har hatt rødt utflod vær dag frem til i går siden jeg skulle ha Mensen! jeg skjønner ingenting!! :-S

Få tatt en blodprøve.

Det er ikke el-tester du tar da?
For de blir som regel tydeligere utover dagen og svake/negative på morgenen.

Hvis ikke, gå til legen.

Nei graviditets testet 100 prosent sikkert har tatt forskjellige merker også

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Her et testene har tatt mange flere å men kastet de:p har tatt Bt, rfsu., clear blue, de negative er på morgenen de positive et på kvelden disse et fra de 2 siste dagene

Vedlegg

• 1398514172034.jpg
    1398514172034.jpg
    35,5 KB · Visninger: 121
.

Vedlegg

• 1398514404729.jpg
    1398514404729.jpg
    35,5 KB · Visninger: 97
  • 1398514425070.jpg
    1398514425070.jpg
    29,3 KB · Visninger: 96
Ja! Fikk negativ på morgenurin og positiv på kvelden.. Testet igjen en uke etter fordi jeg var så lei å få både positiv og negative tester heletiden, (og tenkte det var noe feil med testene) og da var den helt klar positiv på morgenurin :D Ikke helt det samme som deg da. Men ta en blodprøve hos legen kanskje? :)

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Jeg har opplevd det samme, og var enten ikke gravid eller hadde en kjemisk.
Bestill en legetime. :)

Her et testene har tatt mange flere å men kastet de:p har tatt Bt, rfsu., clear blue, de negative er på morgenen de positive et på kvelden disse et fra de 2 siste dagene

.

Samtlige av testane dine e jo positive ;) Strek e strek når da kjeme t graviditetstest, og eg ser strek på alle sammen :P

Samtlige av testane dine e jo positive ;) Strek e strek når da kjeme t graviditetstest, og eg ser strek på alle sammen :P
Ja men de blir ikke sterkere har tester i 2 uker og noen har blitt helt negativt å :S

Ja men de blir ikke sterkere har tester i 2 uker og noen har blitt helt negativt å :S

Ville tatt meg ein tur t legen, for HCG e da der, da e ikkje tvil.
Ta blodprøva med 2 daga mellomrom, sånn at du kan få sjekka om nivået stige :)

positiv graviditetstest og negative graviditetstest.

Er det noen som opplevde på dette {jeg fikk positive graviditetstest 11:00 og senere på kveld mellom 19:00-21:00 negative graviditetstest! Er noen som har erfaring?

Vedlegg

• uur.JPG
    uur.JPG
    343,4 KB · Visninger: 19
  • uur2.JPG
    uur2.JPG
    221 KB · Visninger: 19
positiv graviditetstest og negative graviditetstest.

Er det noen som opplevde på dette {jeg fikk positive graviditetstest 11:00 og senere på kveld mellom 19:00-21:00 negative graviditetstest! Er noen som har erfaring?
Har urinen din vært konsentreret nok? Jeg tester mye bedre på morgenen enn kvelden, for min del funker det ikke å teste på kveld.

Test med første morgenurin og sammenlign tester annenhver dag mot hverandre (bruk samme merke og pakke tester). Lykke til! :happy:

Hvis du er usikker så kan du dra til legen og få tatt to blodprøver med to dagers mellomrom også, da får du en fasit på hva som skjer.

Back
Topp