Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MyOwn
Digitaltestene med ukeindikator viser antall uker siden befruktningen.
Termin regnes fra første dag i siste mens.
Altså vil de fleste være 2 uker lenger på vei enn ukeantallet på testen.
Se på baksiden av pakken, der står det forklart.[:)]
ORIGINAL: SkattIMagenMin
Prøvde digital når jeg var 4+6 og den viste 2-3 - ble sååå skuffa.. men på UL i uke 7+4 viste det seg en liten skatt som jordmor satt til å være 7+6[;)]
Artig med de testene med ukeindikator, men tror de noen ganger gir mer skumle tanker enn hva som godt er.. så ta det med en klype salt - du er gravid[:D]
ORIGINAL: vilbli3
ORIGINAL: SkattIMagenMin
Prøvde digital når jeg var 4+6 og den viste 2-3 - ble sååå skuffa.. men på UL i uke 7+4 viste det seg en liten skatt som jordmor satt til å være 7+6[;)]
Artig med de testene med ukeindikator, men tror de noen ganger gir mer skumle tanker enn hva som godt er.. så ta det med en klype salt - du er gravid[:D]
Visste jo 2-3 for det er så lenge siden du ble befruktet, skal plusse på 2 uker :D
ORIGINAL: katy80
Jeg har d akkurat likedan som dæ, har hatt en ma før og tok en CB i mårrest, den viste 2-3 uka, ble litt mer rolig, er i dag 4+6 så d stemme jo. Har fått tidlig ul i uke 7+1, men d er jo så lenge til. Skal kjøpe en test til i neste uke for å se om den vise 3+.