Gravidtest med uke indikator...

*lykken*

Forelsket i forumet
Tok en slik en i dag tidlig "på gøy", den viste 2-3 uker, skulle ikke den ha vist 3+ ????
Er i uke 5+2 i dag, og det er jeg HELT SIKKER på. Vet akkurat når denne spira er laga...

de er jo ikke heeeelt nøyaktige de testene selv om det er noe å gå ut ifra så kan de jo variere litt, leste på bruks anvisningen da jeg tok en slik test at man kunne ta to tester og få to svar avhengi av om det urinen var vannet ut eller ikke, og hvis den viste 2-3 og du er 5 + 2, så er testen to dager feil da så ikke så mye......

den viser jo barnets uker, du ligger to uker før.

Det er jo bare en ukeindikator, den indikerer, den beviser ikke.

(forøvrig, om ungen er laget på naturlig vis kan selve "produksjonsaktiviteten" finne sted flere dager før  befruktningen altså..

Min er "laget" 1 juni, men befruktning 3. eller 4.

Takk for svar, ja kanskje befruktningen har skjedd et par dager senere... Men jeg kommer nok til å kjøpe meg en ny CB i neste uke, får å se at det står 3+ [;)] Da vet jeg at det utvikler seg der inne... skal på ul 1 juli, da er jeg 7+0, håper å se et bankende hjerte da...

Har mistet en gang... sikkkert derfor jeg annalyserer "alt"

Jeg har d akkurat likedan som dæ, har hatt en ma før og tok en CB i mårrest, den viste 2-3 uka, ble litt mer rolig, er i dag 4+6 så d stemme jo. Har fått tidlig ul i uke 7+1, men d er jo så lenge til. Skal kjøpe en test til i neste uke for å se om den vise 3+.

Tatt en test, og ferdig med det[:)]

det er ikke sikkert det...

snuppen vår ble til med eggløsnngstest, og vi hadde sex kun den ene dagen.. ikke uken før eller etter.. men ble allikevel flyttet en hel uke tilbake på UL...
men 2-3 uker betyr jo at du er ca 5 uker på vei.. så den kan jo stemme...

Hos meg viste det 3+, men jeg var bare 4+3. Så tror ikke de stemmer helt...

Prøvde digital når jeg var 4+6 og den viste 2-3 - ble sååå skuffa.. men på UL i uke 7+4 viste det seg en liten skatt som jordmor satt til å være 7+6[;)]

Artig med de testene med ukeindikator, men tror de noen ganger gir mer skumle tanker enn hva som godt er.. så ta det med en klype salt - du er gravid[:D]

Men når de setter temin ved UL så er det ikke nødvendigvis at babyen ble laga akkurat da, mer at termindatoen er omentrent da den er ferdig utvikla og klar for verden, om dere skjønner... I følge veksten til akkurat deres baby. Terminen er jo faktisk både to uker før og to uker etter termindatoen, de bare setter en dato i midten av den perioden :)

Digitaltestene med ukeindikator viser antall uker siden befruktningen.
Termin regnes fra første dag i siste mens.

Altså vil de fleste være 2 uker lenger på vei enn ukeantallet på testen.
Se på baksiden av pakken, der står det forklart.[:)]

ORIGINAL: MyOwn

Digitaltestene med ukeindikator viser antall uker siden befruktningen.
Termin regnes fra første dag i siste mens.

Altså vil de fleste være 2 uker lenger på vei enn ukeantallet på testen.
Se på baksiden av pakken, der står det forklart.[:)]

Vet, men nå jeg er over 5 uker, så "skal" den vise 3+... er jeg mellom 4-5 uker, så "skal" den vide 2-3....

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Prøvde digital når jeg var 4+6 og den viste 2-3 - ble sååå skuffa.. men på UL i uke 7+4 viste det seg en liten skatt som jordmor satt til å være 7+6[;)]

Artig med de testene med ukeindikator, men tror de noen ganger gir mer skumle tanker enn hva som godt er.. så ta det med en klype salt - du er gravid[:D]

Visste jo 2-3 for det er så lenge siden du ble befruktet, skal plusse på 2 uker :D

ORIGINAL: vilbli3

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Visste jo 2-3 for det er så lenge siden du ble befruktet, skal plusse på 2 uker :D

I know, men testet 3+6 og fikk Gravid 2-3, derfor regnet jeg med at når jeg testet 4+6 så ville det stå Gravid 3+. Det gjorde det ikke.
Jeg er ikke bekymret eller noe sånt - ville bare dele med HI, så kanskje hun kunne slappe av litt mer[;)]

ORIGINAL: katy80

Jeg har d akkurat likedan som dæ, har hatt en ma før og tok en CB i mårrest, den viste 2-3 uka, ble litt mer rolig, er i dag 4+6 så d stemme jo. Har fått tidlig ul i uke 7+1, men d er jo så lenge til. Skal kjøpe en test til i neste uke for å se om den vise 3+.

Har du tatt en ny? Jeg tok en ny nå når jeg kom fra jobb, den viste 3+, så er kjempeglad[;)][:D]

Back
Topp