Gravidtegn

*LC*

Gift med forumet
Merker du noe på kroppen til graviditeten?

Her er brystene ømme...auu...

Jeg var veldig heldig under første svangerskap, og håper det går like bra denne gangen.
 
Her stikker det bare litt i brystene.

Men er veldig kvalm, svimmel og kaster opp.. Men føler meg ikke gravid da. Så håper det skjer snart. Så starten på dette svangerskapet er helt likt da jeg gikk gravid med sønnen min.
 
Jeg må tisse mye, og får sånn strekkstikk i magen hvis jeg reiser meg for fort, og har utrolig ømme pupper. Har vært litt småkvalm på morran, men spist en kjeks og gått fint etter det. Har hatt ekstrem svangerskapskvalme med det andre 2, men håper jeg slipper unna denne gang
 
Nei, merker ingenting!  Kjente en del stikninger i livmora når egget festa seg, men det har gitt seg.  Nå er jeg bare litt støl, og merker at det er noe inni der;)

Hadde ingen symptomer i mitt første svangerskap heller, følte ikke at jeg var gravid før i uke 20 da jeg begynte å kjenner spark=)
 
Merker ikkje så mykje. Veldig trøtt einaste. Forrige svangerskap hadde eg det meste og var kvalm og kasta opp heile tida fram til uke 20. Håpa det går bedre denna gangen :)
 
Håper vi slipper unna med de verste svangerskapsplagene alle mann. Er også veldig trøtt og merker at det skjer saker og ting der nede he he, for det er ømt på en måte.
 
Jeg har ikke merket noe som helst! Er nesten litt bekymret... Men det er vel kanskje normalt, og bør vel kanskje bare bære glad til...
 
Symptomene mine er litt av og på.
Det jeg kjenner daglig, er ligamentsmerter hvis jeg beveger meg brått, og litt ømme bryst og brystvorter, samt trøttere enn trøtt.
Innimellom enkelte dager er jeg både kvalm, uvel og svimmel. Håper det blir med dette, men det sies at symptomene kan eskalere fra uke 6 og frem til men er kommet til andre trimester, så tørr ikke ta gledene på forskudd ennå. 
 
Det murrer skikkelig i livmorområdet(men ikke som mensmurringer), og så stikker det i livmora, og så strekker det i siden når jeg reiser meg fort opp.  Og så har jeg bittebittelitt ømme brystvorter, men så lite at jeg må knipe i de for å kjenner det=)
 
Merker veldig lite enda.. Litt stikking i brystene, stikker i lyskern når jeg reiser meg litt fort opp. Også kjennes jeg litt støl ut i lysken på en måte, håper ikke det er bekkenløsning..

Spent på ul til mandag:)
 
Her er det egentlig ingen symptomer overhode... Eneste er at mensen har uteblitt! Var slik med førstemann også :) Morgenkvalmen kom så vidt innom noen uker rundt uke 6, så spennende å se om den kommer! Hadde vært greit med bare litt morgenkvalme, da jeg styrer den lett med litt matinntak på morgenen, da hadde jeg vært litt betrygget på at det er noe hvertfall :p Men siden det var slik sist gang og alt gikk greit, har jeg slått meg til ro med at det er slik det er med meg :)
 
I godt over en uke nå har jeg kjent på murringer i livmor og hatt litt vondt korsryggen, så ble ikke så veldig overrasket når jeg fikk positiv test i går. Vondtene i korsryggen virker det til å bli mer og mer av - hadde ikke så mye vondt i korsryggen så tidlig med Alexander.

Ellers kan det av og til prikke litt i brystene, men det er så lite at det nesten ikke er verdt å nevne engang. Har også følt meg litt ør i hodet et par dager, men ikke direkte svimmel.
 
Har veldig ømmebryster, kvalme, hodeverk og fryser mye..
 
Tisser mye, ømme pupper, oppblåst mage (spesielt mot ettermiddagen og utover kvelden. Ser at det er gravidmage som kommer.).. Også er jeg veldig fysen, av og på.. Enten veldig lyst på noe og bare måå ha det, eller ikke lyst på noenting..;p
 
lite symptomer denne gangen egentlig! veldig trøtt da,  ømme pupper, og litt murring/stikking i underlivet..
så får jeg veldig lett "krampe" i magemusklene, helt neders, hvis jeg nyser  eller hoster :p hadde faktisk helt glemt det, men akkurat det hadde jeg sist gang også :)  
ellers er formen veldig fin,og iiingenting å klage på :D bank i bordet!!   
 

Symptomene mine er ennå veldig milde. Er øm i brystvortene, og så kjenner jeg stikkinger i brystene i ny og ne. Jeg er veldig øm og støl i ryggen. Kjenner òg ligamentsmerter hvis jeg strekker meg eller reiser meg for fort. Må heller ikke glemme disse kvisene som popper opp stadig vekk. Pluss trøtthete - sover bort halve dagen for tiden. 

Men jeg klager ikke (ennå) - nyter hver eneste symptom (foreløpig)!!

 
Uteblitt mens, ømme bryster og voksesmerter i beina (det er faktisk et av mine "kjennesymptomer", hatt det de gangene jeg har blitt gravid - snodige greier).
 
Litt ømme pupper, masse murringer i magen, tisser oftare, fryser innimellom, foreløbig veldig god appetitt... Litt trøttare enn vanlig...Litt humørsvingningar Har liksom ikkje gått heilt opp for meg enno, men det gjer det nok etterkvart..
 
Jeg er innmari trøtt, helt ekstremt, og slik har det ikke vært med de tre andre. I tillegg er puppene tunge og ømme, og det strekker voldsomt i magen... Er veldig takknemlig for alle symptomer:-) Regner med kvalmen kommer i uke 7....
 
Merker det på puppene når jeg går ned trapper og sånn. Merket at jeg er mer trett enn normalt, og er litt sånn småuggen. Med gutten min merket jeg veldig lite så lurer på om det kan være jente på gang denne gangen.
 
Back
Topp