Gravidsymptomer...?????? Spent jeg..

x1xNovemberbaby:)

Andre møte med forumet
Har ikm 2.eller 9. januar...er ikke helt sikker pga av at det er bare 2 mnd siden jeg slutta på p-pillene. Forrige syklus var på 35 dager...isåfall har jeg ikm 9. Første dag i forrige mens var 5.desember.

Idag og i går har jeg vært litt svimmel,siste uka har jeg vært veeldig mye på do føler jeg...ivertfall oftere enn før..også har jeg stikking i magen(under navlen) som kommer og går.. også litt småkvalm om morgenen og om kvelden har jeg også vært i det siste..

kan dette være symptomer på at jeg er gravid..eller er det bare innbilning...tenker veldig mye på om jeg er gravid og holder på å bli sprøøø...:s

Puuhh..godt å få ut litt tanker..:)

Nyttårsklem fra meg..

Får krysse fingrene og håpe[:D]
Men jeg har litt inntrykk av at mange får disse symtomene forde de håper så veldig. Inkludert meg selv[8D]
Vi får håpe 2006 blir et baby år for mange av oss her inne.

Lykketil

Nei,skal ta en test i morgen(?)tidlig..(blir vel egentlig idag da....)...men frykter det er bare "håpesymptom"...
Håper vi er gravide begge to:D

Godt Nyttår!!!

Hei lillema85...har du testet enda? Veldig spent på om du er gravid! Det kan jo helt klart være gravid-symptomer du har. Men syklusen kan gi en del symptomer i begynnelsen også...har i allefall vært sånn for meg! Men jeg håper på at du er graid og at det er derfor du har alle saymptomene!

Krysser fingrene for deg!

Klem, M

Back
Topp