Gravidsvømming

Missy

Glad i forumet
noen som går på gravidsvømming?:) Jeg begynner i april, spent! Hvor kjøper man gravidbadedrakt?:0
 
Jeg brukte ikke gravid badeklær forrige svangerskap. Da brukte jeg en sportsbh og en shorts på slutten :)
 
Jeg bruker en gammel badedrakt, den er snart for liten i brystpartiet så jeg lurer på om det ikke blir sportbh og shorts på meg også!
 
Jeg har også fått meg plass på bassengtrening fra april, og gleder meg :) Har en tankini-topp med masse plass til magen og bruker den + bikinibukse tenker jeg. Det hadde noen fine badedrakter fra Mamalicious på Zalando blant annet og Ellos hadde noen fine, men jeg turte ikke kjøpe uten å ha prøvd de på.
 
Har vanlig badedrakt som passer enn så lenge, og bikini, så har ikke vært på jakt...
Frister sånn med gravidsvømming men her er det bare på dagtid.... Og jeg har jo et håp om å få jobbet litt til :-(
 
Jeg har nettopp begynt på gravidsvømming, utrolig koselig :) Jeg bruker sportsbh og bikinitruse :)
 
Jeg har også nettopp begynt :) bruker en bikinitopp og en kort shorts jeg hadde fra før.
 
Takk for gode tips:) fant en fin en på zalando- tar sjansen på å bestille en på nett.

Her er gravidsvømmingen etter arbeidstid heldigvis, samarbeid med Volvat. Kjenner jeg er spent, oppstart om en mnd.
 
Gravidsvømmingen her er 9.15, så det fungerer dårlig med jobb, men jeg er sykemeldt, så satser på at det går greit fremover også.
 
Boob har også en preggo badedrakt.
 
Jeg er satt opp på venteliste til å bli med på gravidsvømming... Jm sa hun skrev meg opp i begynnelsen av januar men fortsatt ikke hørt noe.. Men burde kanskje ha badetøy klart til jeg evt skal begynne.. Så har sett litt rundt på nett.. Vanskelig å finne noen jeg liker :p
 
Går på gravidtrening i basseng og bruker en bikini, selv om toppen har "krympet" :p

Noen ganger gjør treningen godt og andre ganger gjør det faktisk vondt verre her :(
 
Back
Topp