Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har. Men jeg ble litt usikker med tanke på jobb. For det er jo i arbeidstiden... Blir man trekt i lønn da, eller? Har ikke meldt meg på, når har du tenkt å begynne?
De har det i nabokommunen, så får se om jeg får vært med denne gang. Hadde bestandig senvakt sist så da fikk jeg ikke være med.
Stavanger kommune tilbyr ikke en dritt virker det somhar lyst å delta på slikt, men privat blir det for dyrt.. Skal høre med jordmor når jeg skal til henne i slutten av måneden
![]()
Ja, jeg leste om noe vanntrening, men de skulle ha 1400 for 4 timer eller hva det varHar heller ikke hørt om tilbud i Stavanger, men jeg tror ikke det er så dyrt privat. Vet at det er to ulike tilbud på Sanitetsforeningen her på Tjensvoll, men foreløpig nøyer jeg meg med vannaerobicen til Aktiv treningssenter ( som også holdes på Sniteten) siden jeg allerede har medlemskap der.
Ja, jeg leste om noe vanntrening, men de skulle ha 1400 for 4 timer eller hva det var![]()
Stilig! Hvor tidlig kan man gå på dette? Må man være i siste trimester?