Gravidsvømming

Pinkypie

Glad i forumet
Har dere tilbud om gravidsvømming i deres kommune?
Her har vi tilbudet en gang i uken, gleder meg til å begynne med det :)

Vi har. Men jeg ble litt usikker med tanke på jobb. For det er jo i arbeidstiden... Blir man trekt i lønn da, eller? Har ikke meldt meg på, når har du tenkt å begynne?

Vi har. Men jeg ble litt usikker med tanke på jobb. For det er jo i arbeidstiden... Blir man trekt i lønn da, eller? Har ikke meldt meg på, når har du tenkt å begynne?

blir vel om noen uker, er ikke påmeldig og sånt her :) trur man får permisjon m lønn fra jobb, men d kan vel variere fra hvilken arb.giver man har :) gleder meg til å starte :)

De har det i nabokommunen, så får se om jeg får vært med denne gang. Hadde bestandig senvakt sist så da fikk jeg ikke være med.

De har det i nabokommunen, så får se om jeg får vært med denne gang. Hadde bestandig senvakt sist så da fikk jeg ikke være med.

var nesten ukens høydepunkt sist gang kommer jeg på :p kjempebra tilbud. er på dagtid her da. jordmor og fysioterapaut er med :)

Vi har ikke.
Skulle gjerne ønsket at du hadde hatt det. For det må jo være deilig å bevege seg i vannet når man får litt ekstra kilo som sliter på kroppen ;)

Å, det hørtes moro ut! Tror ikke de har det her i nærheten..

Ikke hørt at de har det her, men det hørtes veldig deilig ut! :)

Stavanger kommune tilbyr ikke en dritt virker det som :p har lyst å delta på slikt, men privat blir det for dyrt.. Skal høre med jordmor når jeg skal til henne i slutten av måneden :)

Stavanger kommune tilbyr ikke en dritt virker det som :p har lyst å delta på slikt, men privat blir det for dyrt.. Skal høre med jordmor når jeg skal til henne i slutten av måneden :)

Har heller ikke hørt om tilbud i Stavanger, men jeg tror ikke det er så dyrt privat. Vet at det er to ulike tilbud på Sanitetsforeningen her på Tjensvoll, men foreløpig nøyer jeg meg med vannaerobicen til Aktiv treningssenter ( som også holdes på Sniteten) siden jeg allerede har medlemskap der.

Har heller ikke hørt om tilbud i Stavanger, men jeg tror ikke det er så dyrt privat. Vet at det er to ulike tilbud på Sanitetsforeningen her på Tjensvoll, men foreløpig nøyer jeg meg med vannaerobicen til Aktiv treningssenter ( som også holdes på Sniteten) siden jeg allerede har medlemskap der.
Ja, jeg leste om noe vanntrening, men de skulle ha 1400 for 4 timer eller hva det var :P

Stilig! Hvor tidlig kan man gå på dette? Må man være i siste trimester?

Hmm... Jeg tror jeg skal sende en mail til jordmor og høre med henne. Hadde vært godt! =)

Jeg fikk en lapp hos jordmor om tilbudet her. Er vist en dag i uka og bare å møte opp. Mulig jeg prøver det etterhvert, men foreløpig har jeg hverken behov eller mulighet pga jobb.

Back
Topp