Gravidsvømming

Ane_Rikke

Glad i forumet
Noen som har god erfaring med dette, med tanke på bekkenet? Jeg ble anbefalt dette av legen min siden bekkenet mitt har begynt å gjøre vondt allerede. Så i dag skal jeg til pers i mammas gamle badedrakt :D
Det er visst en fysioterapeut som har svømmingen, så jeg håper dette hjelper. Orker ikke å finne frem krykkene så tidlig :(

skal visstnok være fantastisk deilig;) har ikke prøvd selv, men ei venninne har gått på det jevnt når hun var gravid, og etterpå for å trene uten belastning på kroppen (å slanke seg :P) skal prøve å få meg en henvisning til gravidsvømming / fysio/akupunktur i dag jeg også;)

Gikk på vannaerobic med nr en og to. Hadde ikke noe med Fysio og gjøre men hadde bekkenløsning og var utrolig digg å duppe rundt i vannet uten å kjenne bekkensmertene. Men de var jo der når jeg kom opp av vannet igjen da:/ Men deilig med en liten pause!

Gikk på det med nr. 1 og 2. Veldig deilig! Husker at det var så innmari lang ventetid, så jeg må nok bare ringe for å sette meg opp! Har fått henvisning, så jeg skjønner ikke hva jeg venter på;)

Det var avlyst i dag fordi fysioterapeuten var syk. Så det ble bomtur denne gangen :p Neste tirsdag har jeg legetime, men tirsdagen etter der! DA skal jeg til pers :P

Her er det et gratis tilbud til alle gravid, og det trengs ingen henvisning.. Men det er ikke akkurat by her da, så det kreves ingen venteliste heller...

Jeg har gått på vanntrening i forrige svangerskap pga bekkenproblemer...! Det hjalp veldig :) :) nydelig å komme i vann!! Kjenner bekkenet litt allerede(14 uker), så tenkte å begynne snart igjen ;)

Det var avlyst i dag fordi fysioterapeuten var syk. Så det ble bomtur denne gangen :p Neste tirsdag har jeg legetime, men tirsdagen etter der! DA skal jeg til pers :p

Her er det et gratis tilbud til alle gravid, og det trengs ingen henvisning.. Men det er ikke akkurat by her da, så det kreves ingen venteliste heller...

så fantastisk med gratistilbud og ingen venteliste!!! jeg å viiil!! ;)

Er i basseng 2-3 ganger i uka.. Sliter med bekkenet allerede, men har ikke blitt værre enda, så håper svømminga gjør så det holder seg sånn her å ikke blir værre :)

Er i basseng 2-3 ganger i uka.. Sliter med bekkenet allerede, men har ikke blitt værre enda, så håper svømminga gjør så det holder seg sånn her å ikke blir værre :)

Det er det jeg håper på også. Men her er det svømming bare én gang i uka da...

Jeg har veldig lyst til å prøve. Har voondt i bekkenet, men har ikke turt å dra i basseng med kvalmen. Men nå som den eeendelig begynner å gi seg, så tenker jeg å prøve.

En gang i uka er bedre enn ingenting. Vi har basseng vi disponerer 2 daga i uka igjennom jobb gratis. Åsså er det åpent 3 ganger i uka for alle. Lillemor på 8 år er ivrig svømmer hn også, så vi drar i bassenget ilag og setter oss mål om hvor langt vi skal svømme :) litt morsomt:) mandagen svømte vi 500 meter sammen, idag skal vi svømme 800:)

Back
Topp