Gravidstrek på magen

Lilje92

Gift med forumet
Junilykke 2020 ♡
Junibollene 2023
Flere som har begynt å få (eller har hatt lenge) denne streken midt på magen? :) Den begynte å synes fra navlen og ned for noen uken siden, nå de siste dagene synes jeg det dukker i opp en smal strek fra navlen og opp også!
 
Ikke fått den, men fikk den ikke forrige graviditet heller :)
 
Hadde den ikke med nr 1, hadde den med nr 2 og ikke fått den enda nå :rolleyes:
 
Har det på magen min også, tror det er vanlig. Men hvis du er redd og vil sjekke det opp kan du jo snakke med lege eller jordmor.
 
Jeg har helt fra ribbebeina å helt ned til der som kjønnsleppene begynner :p haha. Hatt i sikkert 10 uker allerede. Hadde det sist også, gikk ikke vekk før lenge etter graviditeten :p er bare pigment endring :)
 
Ja, har hatt den en stund nå, men den er ganske svak. Var mye sterkere/tydeligere i forrige svangerskap :p
 
Har det på magen min også, tror det er vanlig. Men hvis du er redd og vil sjekke det opp kan du jo snakke med lege eller jordmor.

Er ikke redd for det nei, det er jo helt vanlig :) Ville bare høre om det var andre som hadde det samme :)
 
Jeg har helt fra ribbebeina å helt ned til der som kjønnsleppene begynner :p haha. Hatt i sikkert 10 uker allerede. Hadde det sist også, gikk ikke vekk før lenge etter graviditeten :p er bare pigment endring :)

Hehe, såppas! Min er ganske svak enda, men kan jo være det blir veldig tydelig etterhvert :p Fascinerende greie!
 
Har den svakt under navlen, men mener den var høyere og mørkere med de to forrige. Kanskje det kommer.
 
Har ikke, og har ikke hatt i tidligere svangerskap.
 
Jeg har hatt den fra navlen og ned i mange uker, er i det siste begynt å skimte en tynn strek fra navlen og opp også :)
 
Har fått, men den er svak. Det var den sist også ☺️ Husker jeg følte jeg hadde strek i evigheter etter storesøster kom til. :laughing002 Vi var på Kreta da storesøster var 11 mnd, og følte jeg gikk rundt med strek på magen, men mulig jeg hadde streksyn, fordi samboer så den ikke.
 
Har hatt en svak strek kjempe lenge, fra uke 12-16 en gang. :) fikk først fra navvel og ned. Fra navvel og opp fikk jeg senere
 
Jøss, måtte sjekke nå og der var den kommet gitt!
 
Back
Topp