"Gravidsetebelte"....

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
En venninne av meg anbefalte meg å kjøpe sånn setebelte for gravide. Er det noe dere andre har erfaring med eller komme til å kjøpe?

Kommer ikke til og kjøpe. Ska vist ikke være tryggere,men den kan være mer behagelig og bruke.

Kommer ikke til og kjøpe. Ska vist ikke være tryggere,men den kan være mer behagelig og bruke.
Leste på tryggtafrikk at det ikke var tryggeree fordi under impakt eller krasj hindrer den ikke vanlig funksjon av bilbeltet. At det er mer komfortabelt det kan være. Har fått låne av en venninne man har ikke tatt det i bruk.

Fått i gave jeg, men ikke brukt ennå. Det kommer visst ny utgave, med isofix fester.
Jeg hadde ikke gravidsetebelte forrige gang, og gikk fint uten! Kommer til å prøve ut det jeg har fått nå da.

Har ikkje brukt det di 3 andre gangene,så gjer det ikkje nå heller..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg har fra forrige gang. Og henger meg på de resterende her; det er ikke noe tryggere, hvis uhellet skulle inntreffe, men når magen begynte å bli ordentlig stor syns jeg det var mye mere behagelig å få beltet under magen.

Jeg har ikke, og tror ikke jeg kommer til å kjøpe det. Det skal visstnok oppstå en "slakk" i beltet ved hoftene som ikke er bra.

Jeg har,og bruker alltid.

Har ikke det, og hadde det ikke sist. Hadde ikke noe problem med å få belte godt ned sist gang - det er jo på hoften det uansett skal være ;) Men med yttertøy og slikt nå, så er det ikke alltid at bilbelte er godt nede på hoften, men prøver å plassere det riktig og stramt over hoften (og ikke magen) :)

Fikk låne min svigerinne sitt sist gang. Synes det var litt mer behagelig på slutten da magen var kjempestor. Nå avventer jeg og ser. Gidder ikke å kjøpe selv, men kanskje jeg kan låne min svigerinne sitt igjen. ;)

Kjøpte brukt sist, som nå er plutselig forsvunnet :s men har fått låne av min svigerinne..

Jeg hadde sist og kommer til å bruke det denne gangen også rett og slett fordi jeg er mye kvalm og øm nederst i magen og da er det ubehageligere uten.

Har jeg, men er kun for komfor:) ifølge trygg trafikk har det ingen annen hensikt..

Tusen takk for svar alle sammen :) Jeg skulle få prøve min venninne sitt så kan jeg jo kjenne om jeg synes det er komfortabelt eller ei.... Blir vel kanskje mer aktuelt når magen blir større :)

Jeg har fått låne søstern sitt, å kommer nok til å bruke det når magen blir større :)

Back
Topp