Gravidpute

Ungmamma2020

Andre møte med forumet
Noen her som har gått til innkjøp av bbhugme gravidpute? Begynner å kjenne det skikkelig i korsryggen og ned mot bekkenet, og tenkte det hadde vært fint å fått avlastet det litt med en gravidpute:happy:

Noen som forresten har sett noe tilbud på den? Synes den er litt stiv i pris :shy:

Jeg sniker fra mai bare for å si at det er det beste kjøpet jeg hsr gjort i graviditeten :) aldri vondt etter å ha sovet, men kjenner det godt hvis jeg sovner på sofaen uten!! Dyr men verdt hver ei krone!

Sniker, jeg kjøpte brukt. Trekket vaskes jo.
Den funker ca annenhver natt for meg, fornøyd med kjøpet

Ja! Den er gull! Kjøpte tidlig da jeg har vært mye plaget i tidligere graviditeter :) betalte 1199kr tror jeg.

Jeg har bbhugme, men syntes det var mye bedre med en fast latexpute mellom bena og holde rundt en hotellpute.

Jeg har kjøpt den, elsker den. Kjøpte brukt for 350 kr :)

Anbefales! :hello2
Bruker også ammeputen fra DooMoo, synes den også gir god støtte:happy093

Jeg kjøpte den brukt for et år siden, da jeg ble gravid første gang denne runden.

Jeg har bbhugme, men syntes det var mye bedre med en fast latexpute mellom bena og holde rundt en hotellpute.

Jeg har også hotellpute! Brukte den forrige graviditet også, og synes det funka veldig bra :happy: Samboer som trodde han hadde kjøpt en to-pakk med puter, også var det heller én gigantisk. Begge tenkte det var skikkelig bomkjøp og var litt oppgitt, men sannelig fikk vi ikke plutselig skikkelig god bruk for den :p

• Liker
Reactions: V90
Jeg vant faktisk BBhugme på en konkurranse, hadde ikke tenkt å ta meg råd til det. Men den er jo helt fantastisk :shy:❤️

Jeg har kjøpt fra dreamtime. 450 tror jeg det ble. Har ellers brukt firskjellige sofaputer alt ettersom hva som har funka og om de skal ligge under lår, knær, rumpe, mellom beina, under magen osv.

Vedlegg

• Screenshot_20200225-084853_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200225-084853_Samsung Internet.jpg
    37,7 KB · Visninger: 9
Back
Topp